Internet'te Bloglardan Yazi Calan Siteler

Bugun blogumuzdan yazi calan baska bir site ile daha karsilastim. Genellikle bu problemleri kendi basima hallediyorum ama bu sefer karsilastigim site daha gizemli bir yontemle hirsizlik yapiyordu. Sitemizden bizim simdiye kadar link verdigimiz (yan taraftaki linkler dahil) tum sitelerden yazi calindigini farkettim. Eger bizim sitemizden link aldiysaniz ve icerisinde forex, altin, borsa, hisse, bono, dolar, doviz, piyasa, kapanis, sigorta, kredi, cek, banka, emlak, portfoy, teknik analiz, temel analiz, faiz vb. kelimeler gecen yazilariniz varsa biliniz ki calinmistir. Sitede tahmin edebileceginiz gibi her yaziyi calmamalarina ragmen binlerce calinti yazi var. Bu is iyi para kazandiran bir is ve cogu zaman da kimse ses cikarmadigi icin fazla basiniz agrimiyor. O yuzden de her ay bunun gibi bu isi yapan 1-2 kisi ile surekli muhatap oluyorum. Sizleri de uyarayim dedim.

Calan sitenin adi xxx, yazilarin listesine ise suradan ulasabilirsiniz: (sitenin adresini gecici bir sure icin kaldiriyorum, yazilarinin calinmasindan suphe edenler benimle direkt irtibate gecip teyit edebilirler)

Site sahibinin email adresi de elimde var. Kendisine bir email atip yazilari kaldirmasini isteyebilirsiniz. Calinti yazilari kaldiriyor. (Baska kaldirmayan olursa ben blogda topladigim paralari bir avukata vermeye ve bu kisileri dava etmeye hazirim, mahkemelerin pesinden kosturacak bir kisi gonullu olursa birlikte bu isin uzerine gideriz.)

Guncelleme: Yukarida bahsettigim sitenin sahibi 2 kisiyi ise almis ve o kisiler cesitli sitelerden yazilari kopyaliyorlarmis. Calinti oldugunu bildirdigim yazilarin hepsini cok cabuk bir sekilde kaldirdi. Ayrica sitemizden bir daha yazi alinmayacagi taahhutunde de bulundu. Sizler de calinti yazilarinizi belirleyip iletirseniz probleminiz kolayca hallolacaktir diye tahmin ediyorum.

1 Yorum Var.:

Kadir dedi ki...

Evet, Özkan'ın finanskariyer.blogspot.com adresinden bir yazıyı çalmışlardı. O yazıda benim siteme de link verildiği için benim haberim oldu ve Özkan'ı uyarmıştım. Kendisi site sahibi ile iletişime geçti ve yazıyı kaldırdı.