Bilişim Suçları Konusunda Uzman Avukatlar

Bilişim suçları konusunda uzman avukatlar arıyorum. Internetten yaptığım ufak bir aramadan sonra üç avukatın ismine ulaştım ve hepsine birer email gönderdim. Belki başka arkadaşlar da gelecekte bu tür problemlerle karşılaşırlar diye avukatların isimlerini sizlerle paylaşıyorum:

Listeye sizlerin de ekleyeceğiniz isimler var ise yorumlar kısmına bırakınız. Ben bir de Orhanzede’lerimiz arasından bir kaç kişinin gönüllü olup bu ve başka avukatlarla görüşmelerini tercih ederim. Nihayetinde bu işin detaylarını iyice öğrenip hem gelecekteki mağdurları bilgilendirecek bir çalışma hazırlayalım hem de gelecekte Orhan Yasar Celik gibi bu işe kalkışacak suçluları caydıralım. Bu tür bilişim hırsızlıklarının ülkemizde yaygın olmasının en önemli nedenlerinden bir tanesi de kimsenin kimseyi dava etmemesi, Allahından bulsun demesi.

Gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğim.  

2 Yorum Var.:

T'Pol dedi ki...

Ah benim bir dava hikayem var, hemen yazayim... Otomobilimi tamir eden servisi dava etmiştim...

Unknown dedi ki...

Avukatların isimlerini yazmışsınız.
Biliyorsunuz türkiyede avukatların reklam yasağı var. ne bilelim bu avukatlar size isimlerini buradan ilan edin demedi
ikinciside türkiyede avukatların uzmanlık alanı belirtmesi yasak