Dolar Ne Olur? Destek ve Direnc Noktalari Nelerdir?

Okuyucularimiz bu aralar dolar alış satış hakkinda sorular yoneltmeye basladilar. Ilki Turk vatandaslarina dolar endeksli kredilerin yasaklanmis olmasini soruyor.

Turk vatandaslari dolar kazanmiyor ki dolarla borclansin. Spekulasyon yapmak isteyen yolunu bulur.

Ikinci okuyucumuz da "acaba bu yasaklamanin arkasinda devaluasyon ve Cin gibi ihracata donuk bir strateji degisikligi planlari mi yatiyor diye soruyor. Politikacilara guven olur mu? Adamlar zihni sinir gibi binlerce cin fikirle dolu. Ne yapacagi hic belli olmaz, bakarsiniz yarin Putin'i aratmazlar.

Onun haricinde bizim tarafimizda bir sacmalama olmadigi taktirde Amerika'nin para basip dolarin degerini dusurecegi kabak gibi meydanda. Bu yuzden ben Hindistan, Rusya gibi balon olmayan ulkelerin hisselerini aliyorum. Bunlar hem dolarin deger kaybindan dolayi artis gosterirken hem de diger temel faktorlerden dolayi artis gosterecektir.

Nükleer Kirlilik  Gönüllü Çevreci Kuruluşlar  Olasılık Soruları ve Çözümleri  Marksizm Nedir  Spam Nedir    Nükleer Enerjinin Zararları  Bono Nedir?  Fareli Köyün Kavalcısı  Arge Nedir?  Kalite Nedir  Açık Arttırma Nedir  Pesimist Nedir?

Sunu da belirteyim ben simdiye kadar forex piyasalarinda kaldirac kullanarak hic dolar alış satış spekulasyonu yapmadim. Bir nedeni olmali! Uyarayim dedim.

Ote taraftan euro dolara karsi cok deger kazanmaz diye dusunuyorum. Bunun sebebi de Avrupa'nin da caktirmasa da Amerika'yla benzer problemlere sahip olmasi.

Onemli Not: Dolar konusunda yazilmis en son yazilari Dolar Alış Satış bolumunden okuyabilirsiniz.

1 Yorum Var.:

Kadir dedi ki...

Forex demişken, özellikle ögrenci arkadaşlar. sakına tam olarak bilmediğiniz bu tarz işlere girişmeyiniz.
Tamamen yalancı bir cennet gibidir.Kimileri size 400 dolar ile hafta sonu harcayacaım 100 doları kazandım gibi örneklerle gelecektir. Fakat bunlar akanmayın.

O ekrandaki rakamlar sadece bir sayı değil bilakis cebinizdeki paralardır.

EkonomiX mail aracılığıyla ben de bir soru sormuştum. buna ilaveten bu amerikanya böyle para vasmaya devam ederse dolar ne zaman değersiz para birimi haline dönüşür.