Junior

Varan Bir: Ekonomix'i Hurriyet'e transfer ettik
Ideal borsa/ekonomi yazari nasil olur, birkac oneri siraladik...

- Great hook from a young blogger shakes Turkey's Bab-i Ali (The New York Times)
- Bir an icin bizim Ertugrul'un ilk kez iyi birsey becerdigini dusundum ( Aydin Dogan)
- Bu listeyi yazicidan cikartin ve calisma masanizin en gozle gorulur noktasina yapistirin (Gungor Uras)

Junior'dan "iki"
Global krizin M&A, halka arz ve girişim sermayesi üzerine etkileri: 2008'in ilk yarısı nasil gecti?

- A must read executive summary, showing how things got really worse this year (Financial Times)
- Yabanci ortak arayisimiz hiz kesmeden suruyor (Nedim Saban, CEO-Tatlici Tombak)

Kapak olacak yazi
Temmuz-Agustos itfalari uzerine yapilan spekulasyonlara yanit verdik...

- Why not believe this guy and put some money on Turkey? (Bloomberg)
- Ilker Basbug'a selam, spekulasyona devam (Yigit Bulut)

Kazandirmaya devam
Anayasa Mahkemesi karari sonrasi borsada kazandiran bir tavsiye... (ayrica bkz: sonuc )

- Ama bu haksizlik ( Ali Kucuk- Kucuk Yatirimci)
- Go on Junior ( WSJ )

Sezon baslarken 3 Buyuklerin kadro analizi
Ilk 3 hafta sonuclari bizi hakli cikartiyor...

- Bu takimi ben kurdum ( Yildirim Demiroren- BJK Baskani )
- Ben nerde yanlis yaptim ( Aziz Yildirim- FB Baskani )
- Bir sonraki teknik direktor en azindan Hasan Sas'i sag bek oynatmamam gerektigini soyleyebilse bari ( Adnan Polat- GS Baskani )

Yilmaz Ozdil Taklidi
Gerceginden farksiz bir Yilmaz Oz-Ozdil yazisi...

- Itiraf edeyim, google'da bu yaziyi arattim. Ben ne zaman yazdim bunu diye (Yilmaz Ozdil )
- Sanirim Yilmaz'a biraz fazla para veriyoruz ( Ertugrul Ozkok )

Findik 101
Findik fiyatlarina farkli bir bakis ortaya koyduk...

- Sattim gittu ( Riza Gokebakar- Giresun'lu uretici )

Iste bu bizim hikayemiz
Ekonomix'in Turkiye hayallerine golge dusuren Ali Riza Bey'i sizlerle tanistirdik...

- Ne yaptiysam ulkem icin yaptim ( Ali Riza Bey )
- Vatan sagolsun.... (Ekonomix )

Kursat Tuzmen Bizi Rusya'ya Gotursun istedik
Bakan'in cari acik ve kur icin yaptigi onerilere yanit verdik...

- Turkey faces impossible trinity dilemma ( The Economist )
- Turk milleti 3-5 dinlemez ( Kursat Tuzmen )

Son olarak, iki adet gondermede bulunduk...
Genc Mucit
Iftara Kara Lahana

Kazanan Ekonomiturk olsun =)

0 Yorum Var.: