Bayram Yazisi

Blogumuzu bayramda ziyaret eden okuyucularimizin sayisi %50 oraninda azalmis vaziyette. Yaptigimiz yatirimlarin karsiligini alamiyoruz, kelimenin tam anlamiyla krizdeyiz. Devletin biran once bu duruma el atmasi lazim. Haykiriyorum, nerede bu devlet?

Asaf Savas Akad da bugunku bayram yazisinda "Nerede o eski enginarlar!!" geyigine girmis ve konuyu soyle aciklamis:

"Eski enginarlar, patlıcanlar, domatesler vs. çok mu lezzetli idi? Doğrusu bilemiyorum. Bugüne kıyasla daha doğal koşullarda, suni gübre, böcek ilacı, sera vs. kullanılmadan üretiliyordu. Lezzetler galiba daha güçlü idi."

Biz alternatif bir aciklama getirmek istiyoruz. Insanlar yaslandikca maalesef duyma, koklama, tatma, gorme gibi yeteneklerini yavas yavas kaybetmeye baslarlar. Bunun neticesinde eskiden gayet rahatlikla duydugumuz, gordugumuz, tattigimiz seyleri yaslandikca algilayamamaya baslariz. Nedense insanlar "Nerede o eski davullar!!" demezler ve durumu "eskiden hayvanlarin derileri daha bir gergin olur, o hayvan derilerinden super organik davullar yapilirdi, kalmadi artik o hayvanlardan" seklinde aciklamazlar.

Sindirella Hikayesi  Tahvil Nedir  Gönüllü Çevreci Kuruluşlar  Çernobil Faciası  Türev Konu Anlatımı

Bayram yazimin son kisminda deginecegim konu pompali tufekle 7 kisiyi olduren seri katiller. Yok hapciydi, yok psikopatti seklinde bunlarin davranisi aciklanmaya calisiyor. Benim bu olaya bakis acim ise yine biraz farkli. Benim aklim kapkacti, cinayetti gibi seyleri duyunca direkt 99 yilindaki Rahsan Affina gidiverir. Turkiye'nin adli sistemi gayet dandiktir, vs bana sorarsaniz Turkiye'nin en buyuk zayifligi da buradadir. Bir de bunun uzerine her 5 senede bir af cikararak suclulari sokaga saliverirseniz bu adamlari hayatta suc islemekten caydiramazsiniz. Neyse bu konuda soyleyecek cok sey var ama bayram bayram ne sizin moralinizi ne de kendi moralimi bozayim.

Iyi bayramlar.

Fraktallar
Fraktal nedir?
Çernobil Faciası
Türev Konu Anlatımı: Türev Nedir
Iktisat nedir
Nükleer Kirlilik
Nükleer Santraller
Nükleer Enerjinin Zararları
Gönüllü Çevreci Kuruluşlar
Borsa Yorumları
Altın Yorumları

1 Yorum Var.:

Adsız dedi ki...

Herkese iyi bayramlar diliyor ve demekki okurlarin %50 si Turkiye'dendi diyorum!

Ben mesela Girit'te tatil yaptim, nerde o eski bayramlar da demedim hic, ooh oohh deniz ne guzel, hava super, niye bu giritliler ben turkish coffee dedikce greek coffee demekteler; hanya süper bi sehir ben bizim bozcaadaya benzettim de hanya konya lafi burdan mi gelmekte acaba vs vs seklinde bi bunalima da girdim arti parantez!

Lafi uzatmicam, bize ne kardesim diyenleri duyar gibiyim, ayrica ekonomi blogunda tatil anilarina pek yer oldugunu da sanmam!

Teknolojisiz 5 gunluk tatilden sonra bakiniz ilk girdigim site sizin blogunuzdur, bu da duyrulur...

Sevgiler,
Ozge