Arena Bilgisayar Hisse Senedine Yatırım Yapılır mı?

Bundan 2,5 ay önce Arena Bilgisayar hisse senedine yatırım yapılır mı sorusunu Arena Bilgisayar Hisse, Yorum, Teknik Analiz ve Grafik başlıklı bir yazıda ele almış ve detaylı bir analiz yapmıştık. Aynı yazıda her zaman olduğu gibi Ekonomi Türk 2 blogunun reklamını yapıp sizleri yeni blogumuza üye olmaya teşvik etmiştik. Neden? Çünkü üye olanlar benim Arena Bilgisayar hakkındaki son kararımı öğrenmiş olacaklardı. Buraya yazdığım yazıda şirket hakkında detayları vermiş olsam da şirketin yatırım yapılır nitelikte olup olmadığını söylememiştim.

Amacımız tabii ki kimseye yatırım danışmanlığı yapmak değildir. Sadece okuyucularımıza benim yatırım kararlarımı nasıl aldığım konusunda ufak bir pencere açıp hangi kağıtları alıp sattığımı görmelerini sağlamaktır. Bu hizmet için de sizlerden 2,5 ay önce 6 aylık üyelik için $12 talep ediyordum, bu ayın başından itibaren de 6 aylık üyelik için $49 talep etmeye başladım. Yeni blogumuza o tarihte üye olanlar şu yazımı okuma ayrıcalığına kavuşmuşlardı:

“Keske daha once haberim olsaydi ama 2.56 TL'den ufak bir miktar ARENA hissesi aldim. Ekonomi Turk'teki yazimi okursaniz hissenin F/K oraninin 5-7 arasinda degistigini gorebilirsiniz. Eger negatif veya pozitif bir degisiklik olmazsa bu uzun vadede ortalama %14-20 arasinda bir reel getiriye isaret ediyor.

Kucuk sirketlere yatirim yapmanin ise bir suru riski var, siralasam blogda yer kalmaz. O yuzden benim davranislarima bakarak bu hisseyi almayin, uyariyorum, diger hisseleri de almayin. Ne yapiyorsaniz kendiniz karar verip yapin, benden etkilenmeyin. Benim yazilarim daha once de belirttigim gibi sadece eglendirmek amacli yaziliyor.

Uyarimizi yaptiktan sonra hisse hakkindaki beklentilerime geceyim. Cok uzun sure hissede bir hareketlenme olmayabilecegini bekliyorum. Hedef fiyatim... (devamı Ekonomi Türk 2’de)”

Arena Bilgisayar hisselerini 2,56 TL’den aldıktan sonra hisseler 0,17 TL kar payı dağıttılar ve benim gerçek maliyetim de hisse başına 2,39 TL’ye gerilemiş oldu. Ben hisseleri aldıktan kısa bir süre sonra fiyatı %10-15 kadar da geriledi ama neticede bugün aynı hisseler 3,30 TL’den işlem görüyorlar. Sonuc itibariyle 2,5 ayda Arena Bilgisayar hisselerinden elde ettiğim kar (eğer hala satmadıysam) %38 olmuş. Aynı süre zarfında ise IMKB endeksi artmayı bırakın geriledi.

Tutumlulukla ilgili Atasözleri  Türev Konu Anlatımı  EFT Nedir    Ekonomi Nedir  Hisse Yorumları  Bilinçli Tüketici   VOB nedir?  IMF Nedir

Arena Bilgisayar bundan sonra ne yapar diye merak ediyorsanız bir yatırım danışmanına danışmanızı tavsiye ederim, bana sormayın, ben yatırım danışmanı olmadığım için bu işlerden anlamam. Yazılarım sadece eğlendirmek için yazılmaktadır, siz eğlendiniz mi bilmiyorum ama ben çok eğleniyorum...

2 Yorum Var.:

syzer dedi ki...

Dolarhesabım yok.Türk Lirası kabul etmiyorsunuz sanırım.

Adsız dedi ki...

Syzer,

TL kredi karti ile paypal linkini kullanarak odemeyi yapabilirsin. Alternatif olarak bana mail atarsan EFT yapabilecegin bir hesap numarasi da verebilirim ama tercihim paypal linkini kullanmandir.

Editor