Nintendo Wii nedir, En ucuz Wii nereden alınır?

Nintendo Wii nedir? Wii satın alırken dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir? En ucuz Wii nederen satın alınmalıdır? Şeklindeki sorularınıza bu yazımla cevap vermeye başlayalım.

1 .Nintendo Wii nedir? Nintendo Wii, bir oyun konsoludur. Hali hazırdaki klasik oyun konsollarından en önemli farkı ise oyunlardaki hareketlerin aynısını yapmaya sizi teşvik etmesi, tembellik yapmak yerine eğlenirken ter atmanızı sağlamasıdır. Bana sorarsanız sorumlu bir anne-baba çocuğuna PSP veya Playstation almamalı, Wii almalı. (XBOX hakkında zerre bir fikrim yok) (Benim PS3’üm ve PSP’im var ama ben kendim ettim kendim buldum, babamın suçu yok)

2. Wii satın alırken dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir? Wii’yi neden istediğinize karar verin. Çocuğunuz biraz eğlensin diye mi alıyorsunuz? Siz de oynayacak mısınız? Tek kişi mi oynayacak 2 kişi mi? (ek nunchuk ve remote control gerekiyor mu?) Wii Fit’e (fit olmanızı sağlayan bir ek pakett gibi düşünün) ihtiyacınız var mı? Wii Sports Resort alacak mıyım? Bunun için size biraz bilgi vereyim:

Wii Remote (wiimote) bildiğiniz uzaktan kumandadır. Veya oyun koludur diyebiliriz. En az bir tane olması gerekli, zaten standart wii paketinden çıkıyor.

Nunchuk Wiimote’a takılıyor, iki elinizi kullanmanız gereken oyunlarda kullanılıyor.

Wii Motion Smart yeni bir şey, remote control’ün kıçına takılıyor, hareketleri daha iyi algılamaya yarıyormuş. Bazı oyunlar bu olmadan çalışmıyor.

Wii Fit Yukarıda bahsettiğim gibi fit olmanızı sağlayan bir ek paket. Baskülümsü bir aletle geliyor, üzerine çıkınca sizi öçüp biçiyor, yoga filan yaptırıyor, kilo alınca kızıyor.

Wii’nin hali hazırda siyah ve beyaz modellerinin olduğunu ve scart girişinden TV’ye takılabildiğini de ekleyelim.

3. En ucuz Wii nereden alınır? İhtiyacınıza göre net fiyatlarla yazayım:

a) “Oğlan tutturdu al da al diye, iki gün oynayıp atacak biliyorum, durumum da yok” veya “ya bi alalım bakalım, ileride yavaş yavaş tamamlarız eksiklerini” diyenler, Mediamarkt’tan 499 TL’ye beyaz – normal wii alabilirler. İçinden sadece 5 oyunluk wii sports ve bir kol, bir nunchuk çıkıyor.

b) “İki çocuk var birbirleriyle oynasınlar” diyenler, “Lost bitti, ne yapacağımızı şaşırdık, neredeyse düzenli seks yapacağız” diyen çiftler, “Ev arkadaşımın kafasına kafasına vurmak istiyorum, ama bunu wii ile yapmak istiyorum” diyenler, yine MediaMarkt’tan 699 TL’ye siyah Wii alabilirler. İçinden iki kol, iki nunchuk, iki motion smart, bir de wii sports resort çıkıyor. Karşılıklı oynar durursunuz.

c) “Kocamın gözü dışarıya kayıyor, benim de kalçam, göbeğim durmadan büyüyor bu ikisine de bir çözüm bulun, kocam oyun oynasın, ben de azıcık spor yapayım, yoga yapayım, steps yapayım da bikiniye filan sığayım” diyenler, D&R’dan Wii Fit D&R paketini 699 liraya alabilirler. İçinden wii sports resort, 1 kol, 1 nunchuk, wii fit plus oyunu ve wii fit board (baskülümsü alet) çıkıyor.

d) Vatan Bilgisayar’da Wii Fit Plus, baskülümsüsüyle birlikte 220 lira. Hani lazım olursa.

Bu seçeneklerden uygun olanını seçersiniz. Kol, motion plus, nunchuk, ek oyunlar (super mario’yu bir de burada deneyin derim) filan da ister orijinal, ister internetten alabilirsiniz.

Ek: e) “Pahalı malı muhtemelen de teşhir ürününü bana kakalasınlar istiyorum, sorun çıkarsa da saçlarım dükülsün, hayattan soğuyayım istiyorum, almaya çalışırken de bir dövmedikleri kalsın, iki soru sorarsam terslesinler, çok iyi bildiğim halde beni kandırmaya çalışsınlar, örneğin motion plus’ı ikinci kol olarak kullanabileceğim yalanını söylesinler, o kullanılmaz öyle diyince ikinci bir kere daha terslesinler” diyorsanız, Teknosa’dan satın alabilirsiniz.



REKLAM:Ekonomi Turk 2 bloguna üye olun.

2 Yorum Var.:

Unknown dedi ki...

Eline sağlık çok güzel anlatmışssın. Guitar Hero Konsolları ve oyunları nerede en ucuzdur ? Onu da MediaMarkt tan mı alalım ? Ya da ikisinide satarken indirim yapan bir yer biliyormusun ? Sorularıma cevap bulucağımı düşünüyorum . Şimdiden Teşekkürler

KEMAL YILMAZ dedi ki...

helal olsun teknosa tam da dediğiniz gibi