Dolar Nereye Kadar Yükselir?

Dolar nereye kadar yükselir diye merak ediyorsanız ve Süleyman Yaşar’ın söylediklerini dinliyorsanız size bir iyilik yapayım ve adamın tahmininin yanlış çıkacağını şimdiden söyleyeyim. Süleyman Yaşar 2010 senesinin sonunda doların 1,65 TL’den işlem göreceği tahmininde bulunmuş.

Benim dolar konusundaki tahminimi öğrenmek için Ekonomi Türk 2 bloguna üye olmanız gerekiyor. Ancak şu kadarını söyleyebilirim ki 2010 senesinin sonunda dolar 1,65 TL’nin altında olacaktır. Süleyman Yaşar isterse 100 dolarına bahse de girmeye hazırım: 1,65 ve üzeri onun olsun 1,6499 ve altı benim.

Bu arada bu tahminin sadece eğlendirmek için yapıldığını ve hiç bir şekilde yatırım danışmanlığı veya tavsiyesi olarak ele alınmaması gerektiğini, izlenmesi durumunda ortaya çıkacak sonuçlardan da bizim sorumlu olmadığımızı belirtmek isterim. Dolar nereye kadar yükselir diye merak ediyorsanız SPK’nın tavsiyesini izleyerek bir yatırım danışmanı ile görüşmenizi salık veririz. Biz yatırım danışmanı olmadığımız için bu işlerden anlamayız, yatırım danışmanları ise hem doların hem de borsaların yükselip düşeceğini ise herkesten daha iyi bilirler (SPK ısrar ettiğine göre vardır bir hikmeti)

2 Yorum Var.:

Alper dedi ki...

Bir ay kadar önce sitenizi rss reader'a eklemiştim ama bunu dişe dokunur her yazıda ekonomitürk2 bloguna linkler görmek için yapmadığım için listemden bugün itibariyle çıkartacağım.

Hüseyin MEÇO dedi ki...

euro -abd dolar paritesi 1 sene sonra yine 1.50 üzerine çıkacak diyorum.şu an euro diyorum.

şu an almanya çok fazla kuvvetli.


dünyada iki şey sürekli çalışır.

birincisi almanlar.

ikincisi saat.