Youtube ve özgürlük

Ulastirma Bakani Binali Yildirim youtube hakkinda sunlari soylemis:

"Bir site yaygara yapıyor bizi kapatıyorlar diye. Bizim kimsenin ticaretinde gözümüz yok ama bir yerde faaliyet gösteriyorsanız istediğiniz kadar büyük olun. Bırakın firmayı isterseniz dünyanın süper gücü olun. Buranının kanuna, nizamı neyse ona uymak zorundasınız."

Dogru soylemis. Bir ulkede yasiyorsaniz veya ticaret yapiyorsaniz o ulkenin kurallarina uymak zorundasiniz. Mesela o ulkenin kanunlari resmi dairelerde turban takilmayacak diyorsa takmayacaksin, sonra da kanunlar turban takmana izin vermiyor diye "cart curt" yapmayacaksin. Ben kemikli durus diye buna derim iste. Helal olsun AKP'ye.

Komünizm nedir    iktisat Nedir  Devlet Üniversiteleri  Eğitim Nedir  Dejavu Nedir  Bilgi Nedir  Wifi Nedir    Teknoloji Nedir

Bu arada Tayyip Erdogan Saglik Bakani Recep Akdag'i azarlamis. Vallahi ayagini denk alsin, Recep Akdag oyle azarlanacak adam degildir. Daha gecenlerde bir secim gezisinde "Ben iktidar olup da vatana hizmeti dokunmayanın elini sıkmam" diyerek bakanın elini sıkmayan ogrenciden sikayetci olarak 2 ay hapis cezasi almasini sagladi. Erdogan'dan da sikayetci olursa Erdogan belayi bulur. Benden soylemesi, sonra demedi demesin.

3 Yorum Var.:

jedi-tetsu dedi ki...

Bakanım hakkında yorum yapmayın.
Bakanım memleketin sahibidir.
Devlet büyügümüze yorumda bulunmakta hem ayıptır hem günahtır. akıllı durun sevap işleyin.
bu zamanda Cengiz Han'ı özlüyorum laf edenin kafasını keserdi.
ağzı olan konuşuyor şimdi.
.

Unknown dedi ki...

o zaman yasalarında kölelik olan devletlerdeki kölelerde adam gibi köleliklerine devam etseydi.Yasalara uysaydı diyorsun yani yuh!

jedi-tetsu dedi ki...

canım bakanıma laf ettirmem. edeni de sevmem. Burdan sayın sevgili bakanımı öpüyorum el sallıyorum ona. muck bakanim.