Twitter Nedir, Ne Ise Yarar?

Ekonomi dendiginde insanlarin aklina hep makroekonomi gelir. Bundan bir kac sene once blogun diger yazarlari makroekonomi uzerine super yazilar doktururken ben de "oh be, ne oyle her gun her gun cari acik, kafayi yiyecektim neredeyse" deyip ekonomi uzerine yapilan calismalarin yuzde 95'ini olusturan mikroekonomi yazilari yazmaya baslamistim.

Aradan gecen surede cari acigin bir problem yaratmadigi ve nasil olduysa ekonomi daraldikca cari acigin da daraldigi goruldu. Neyse cari acigi bir tarafa birakalim ve twitter konusuna donelim.

Son aylarda burada twitter konusunda bir suru yazi yazilmaya baslandi. Sirketlerin twitter kullanarak hem yeni musteriler kazandigi hem de mevcut musterilerle irtibata gectigi konusunda hikayeler anlatiliyor. Hatta bazi sirketlerin yazilim gelistirerek twitterdaki trendlerden ekonomi veya urun pazarlarindaki son gelismeleri takip ettiklerinden bahsediliyor.

Komünizm nedir    iktisat Nedir  Devlet Üniversiteleri  Eğitim Nedir  Dejavu Nedir  Bilgi Nedir  Wifi Nedir    Teknoloji Nedir

Turkiye'de internet kullanicisi fazla olmasa da genc ulke olmamizdan dolayi yeniliklere cabuk alisiyoruz. Benim merak ettigim konu (urkiye'de twitter veya ona benzeyen baska bir urun kullaniliyor mu? Ne derece ve nasil kullaniliyor? Okurlarimiz arasinda bilgili olanlar ve bu konuda yazi yazmak isteyenler bana yazilarini gonderirlerse ben de yayinlarim.

Hatta teklifimi biraz daha genisleteyim, herhangi bir konuda yayinlamamizi istediginiz bir yazi varsa bize yollayin, bir mahsur gormezsek yazinizi Ekonomi Turk'te yayinlayalim.

6 Yorum Var.:

Murat Gök dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
renkly dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
renkly dedi ki...

Turkiyede bunu şuan havayolu şirketleri ve bazı bankalar kullanıyor. twitter.com'un sonuna ilgili firmanın adını yazın görürsünüz. Ayrıca bazı uyanıklarda bazı bankaların ve firmaların alan adlarını alıp 10bin euro gibi fiyatlardan satışa çıkarmışlar.

SEİL dedi ki...

Sn. Ekonomix

Blogunuzun ilk başından günümüze kadarki düşünce ve yorumlarınızı okudum. Sizde farkındasınız ve bu özeleştiriyi kendiniz ve blogunuz hakkında bulunmuşsunuz.

Başarılı olma kıstasınız nedir .

Günümüzde herkesin yakından takip ettiği bir ekonomik kriz yaşanmakta ve bununla ilgili ilerleyen dönemlerde öngörülerinizi acıklamanızı beklerdik krizin su an dünya neresinde, ilerleyen dönemde krizi bitirmede dünya başarılı olacakmı, olmayacakmı

Son dönemlerde Boğa Roubiniler aranıyormuş Resesyonun bittiğini işaret edecek

Blog Sahibi dedi ki...

Friendfeed'e vaktim oldugu bir zaman bakayim.

Sayin SEIL,

Basari kriterim ekonominin gidisatini yakindan takip edebilen yazilarin Ekonomi Turk'te yayinlanmasidir. Siz de bize tam bunu sormussunuz.

Elimizden geldigince ekonominin ne yone gittigini tahmin etmeye calisiyoruz ama Turkiye'de aciklanan istatistikler cok da ise yarar cinsten degil. Bir kere mevsimsellikten arindirilmis istatistikler yayinlanmasi lazim. Onun haricinde havayi koklayarak ancak tahmin yapabiliyoruz.

Saka bir tarafa borsaya bakip da ekonomide hersey yoluna girdi zannetmeyin. Ara ara ekonominin gidisatiyla ilgili yazilar yaziyoruz ama boluk porcuk oluyor. Ilk firsatta bu konuda bir yazi yazmak farz oldu.

Firsattan istifade buyume tahmini yarismasi baslatayim.

Unknown dedi ki...

Türkiye genç bir ülke aslında sessiz sedasız bir sürü girişimde var internet ortamında türk gençleri tarafından yapılan misal benim bildiğim www.rubidik.com var bununla ilgili bir bildiride yayınlamıştım bu makaleyi yollarım sizlerede