Salih Neftci Kansere Yenilmis

Cok uzuldum. Bundan 10 sene once tanismistik, yasini gostermeyen bir giyim stili vardi, kovboy cizmeleri falan. Cok super ekonomist olmasa da cok super finansci idi. Bir turlu neden bir hedge fona kapagi atip paraya para dememesini anlayamadim. Garibim cok calisirdi, oradan oraya ucar, seminer verir, ders verirdi. Bir dedikoduya gore cocugu hasta diye o kadar cok calisiyormus.

Tutumluluk  Inovasyon örnekleri  Türev Konu Anlatımı  EFT Nedir  Olasılık nedir    Ekonomi Nedir  Hisse Yorumları  Bilinçli Tüketici

Insan bir de bu kadar genc yasta yetismis kisilerin gitmesine dayanamiyor. Kansere yenilmese bir 15 yil daha calisir, insanliga faydali olurdu.

Allah rahmet eylesin.

6 Yorum Var.:

tekeli71 dedi ki...

Yazılarını 5 yıldan beri okuyordum. Ben de çok üzüldüm.Allahtan rahmet diliyorum.

Hüseyin MEÇO dedi ki...

yazılrında uçak yolcularını çok sık anlatırdı.eve gidemediğinden bahsederdi.Allah rahmet eylesin diyorum.iyi ekonomi yazarı idi.ailesine başsağlığı dilerim.

Hüseyin MEÇO dedi ki...

özür dilerim.uçak yolculuklarını olacaktı.kusura bakmayın.

syzer dedi ki...

Kendisini vatan gazetesindeki yazılarıyla tanımıştım.Anlattığı konuları pek anlamıyordum ama hep ilgimi çektiği için okurdum.Üniversitede Türev ürünleriyle ilgili ders alınca salih hocanın yazılarını daha iyi kavrayabiliyordum.Sonunda kitabını bilealmıştım.Finansonline'da tekrar yazmaya başlayınca çok sevinmiştim.Çok yazık oldu.Allah'tan rahmet diliyorum.

Kadir dedi ki...

ALLAH rahmet eylesin.

hgsahin dedi ki...

Allah rahmet eylesin.

Star gazetesi yeni çıktığı yıllarda orada yazardı. Ben o zamanlar okurdum kendisini. Çok fazla bir şey anlamazdım gerçi :)

Enteresan bir tesadüf, daha dün softarvhive.net sitesinde hocanın "Finansal Engineering" kitabını görünce şaşırmıştım. Yabancı warez sitelerinde Türk yazarların kitaplarını görmeğe alışkın değiliz.