Tugrul Gurgur'den SONSOZ

Basliktan da anlasilacagi uzere, biraz once son bolumunu post ettigim yazi ile birlikte iktisat yazilarina son veriyorum.

Temmuz ayi ile birlikte farkli bir kurumda calismaya baslayacagim (hayir, kararimin milletvekili secimleri ile bir ilgisi yok. Istanbul 3. bolgeden aday oldugum haberleri kesinlikle yalandir). Calisacagim yerin yapisi itibari ile yazilarima suresiz ara vermenin uygun olacagina karar verdim (artik yazmayacagim demenin kibarcasi oluyor bu).

Iktisat yazilari kisisel bir ihtiyactan ortaya cikti. Amacim, Turk ekonomisi uzerine yapilmis calismalara, analizlere ve istastiki verilere kendimi asina hale getirerek bilgi eksigimi bir olcude kapatmak idi. Bu surecte, gerek okuyucu yorumlari ve yoneltilen sorular, gerekse her bir yazi icin yaptigim arastirmalar ile ben cok seyler ogrendigimi dusunuyorum. Okuyucu olarak size de bir seyler kattiysam ne mutlu bana.

VOB nedir?     Taksi Şöförü   Borsa Tüyoları?   Olasılık nedir?   Enformasyon Nedir

Geleneksel Turk tiyatrosunun temel taslarindan biri Meddahlik’dir. Bizim elimizde sopa olmadigi icin, klavyemizi kullandik. Yazilarimiz zaman zaman uzun, zaman zaman kirici oldu. Uzun yazilar icin “Edeyim meclise bir kissa beyan, Kissadan hisse alir arif olan” demek abes kacacak. Lafi dondurup dolastirdiysak mazur gorun. Kalplerini kirdiklarimiz ise “Yiktin perdeyi, eyledin viran” deyip darilmasinlar. Oscar Wilde'in dedigi gibi sizi elestiren kisiyi affetmek kadar onlari sinir eden bir sey yoktur !!! (Always forgive your enemies; nothing annoys them so much.)

Her ne kadar surc-i lisan ettikse affola. Hepiniz kalin saglicakla.

Borsa Yorumları
Altın Yorumları
Borsa nedir?
Borsa nasıl oynanır
Hisse Yorumları
Ekonomi nedir
Fraktallar
Fraktal nedir?
Çernobil Faciası

16 Yorum Var.:

Adsız dedi ki...

yazılarınızla bizi aydınlattığınız ve emeğinizi paylaştığınız için size sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

Adsız dedi ki...

çok üzülürüm...

bir iktisat öğrencisi olarak takip ettiğim , yazar sayısı artıkca sevindiğim bu blogtan bir parçanın kopması açıkcası beni üzmüştür.

yeni işinizde kolay gelsin emeğiniz için çok sağolun.

Adsız dedi ki...

Bir başka iktisat öğrencisi olarak ben de size teşekkür ediyorum.Allah razı olsun! Yeni hayatınızda başarılar!

Adsız dedi ki...

Yeni işininiz de başarılar ,önümüzdeki dönemlerdede yazılarınızla veya başka şekilde Türkiye 'ye katkılarınızı bekliyoruz

iyifirma.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Tuğrul Bey aramızdan ayrılmanız üzücü de olsa yeni işinizde başarılar ve tüm hayatınızda mutluluk ve sağlık diliyorum.

Kendinize iyi bakınız efendim.

Özge

Adsız dedi ki...

Ergun / ADANA

Her nerede olursanız olun, buradaki gibi, "Doğruya Doğru" diyen, "Objektif" olan kişilerden olmanız dileklerimle...

*** Doğruya doğru demeyenin, Yanlışada Yanlış deme hakkı yoktur.

Başarılar...

Adsız dedi ki...

"Ne kadar teşekkür etsek azdır" derler ya..Bu blogun yazarlarına karşı elimizden gelen ancak budur...Bir de hayır duası...Yazılarınıza ara vermek zorunda kalmış olsanızda,arada bir yorumlara bir "selam" yazmanız bile içimizi ısıtacaktır...
Yeni işiniz ve tüm hayatınızda her şey istediğiniz gibi olur inşallah...

Adsız dedi ki...

Emekleriniz için çok teşekkür ederim.İnşaallah en kısa sürede tekrar sizden yeniden istifade edebilmek ümidiyle.
Saygılar

dragut@gmail.com

Adsız dedi ki...

Her internete girdiğimde ilk açtığım adres Ekonomitürk.Bunun gerçekleşmesinde katkısı olanlardan biri de sizdiniz Tuğrul Bey ...Yazılarınız ve güçlü analizleriniz için tekrar teşekkür ederim.Özellikle enflasyonu anlattıgınız otobüs örneği bence unutulmayacaklar arasında....

Adsız dedi ki...

GEÇMİŞ İÇİN TEŞEKKÜRLER...GELECEK İÇİN BAŞARILAR..

VA

Adsız dedi ki...

Tugrul Bey,

Yeni gorevinizde basarilar ve mutluluklar dilerim.

Live Long and Prosper

T'Pol

Adsız dedi ki...

Tugrul bey yazilariniz gercekten farkliydi. ben de cok tesekkur ediyorum kendi adima sizden cok sey ogrendim..tugrul hoca desem de yeridir..doktoranizin hakkini vermissiniz gercekten de..size bundan sonra basarilar diliyorum..yeniden yazilarinizi bizimle paylasmaniz umidiyle..

molgu dedi ki...

tugrul bey,
yazılarınızı buyuk keyifle okuyan ve olaylara bakıs acınızı cok begenen biri olarak yazılara ara vermenize uzuldum.
cunku gercekten cok farklı bir soluk getirmistiniz yazılarınızla iktisat dunyamıza.
dayatılan bir cok kliseyi curuterek ezberleri bozdunuz.
hazırladıgınız grafikler gercekten iyi dusunulmus ve ustunde calısılmıs seylerdi.
iktisat bilgimize katma deger eklediniz.
girdiginiz kurumda basarılar dilerim.
umarım bu yeni işinizi birileri sizin uretimizi kısmak icin ayarlamamıslardır!(komplo teorisi ama ne yapalım Turkiyede yasıyorum)
isinizde basarılar dilerken yazılarınıza resmi kanallarla da olsa devam etmeniz gerektigini soylemek isterim.
selamlar

Unknown dedi ki...

Elinize saglik!!!

"Neden biz onlar gibi olamiyoruz diyenleri, dolayli vergilerden sikayet etmeyi birakip, ozellikle mal ve hizmet urunleri uzerinden alinan KDV ve OTV'nin arttirilmasini saglamak icin Tandogan meydaninda toplanmaya cagiriyorum. Temmuz sonu benim icin musait."

Temmuz'da gorusmek uzere :)

Saygilar,
Egemen

Serhad dedi ki...

Merhaba Tuğrul Bey;

yeni işinizde başarılar diliyorum ancak sizi kaybedecegimiz icin uzgunum. Ozellikle uc bolum halinde yazdiginiz son yazilariniz arsivlerde mutlaka bulunması gereken turden. Okurken kendime bile kizdigim cok nokta oldu meger ne kadar cok seyi yanlis göruyormusum..

Hersey icin teşekkür ederim kendi adima,

iyi çalışmalar dilerim

Adsız dedi ki...

Ekonomi ufkumuzu genişlettiniz.

Teşekkürler, umarız zaman zaman yazmaya devam edersiniz.