Bahis Oranlari Nasil Hesaplanir

Hurriyet'in anket sonuclari aciklanmis. Erdogan Cumhurbaskani olmayacak diyenlerin orani %72, olmayacak diyenlerin orani ise %27. Demek ki Erdogan Cumhurbaskani olacak diyenlerin koyduklari 1 liraya karsilik 3.69 YTL kazanmalari gerekiyor. Ote yandan Erdogan Cumhhurbaskani olmayacak diyenlerin ise 1 liraya karsilik 1.37 YTL kazanmalari gerekiyor. (Nasil nesapladim bunlari?)

EFT Nedir?  Faşizm nedir?  Özel Üniversiteler  Devlet Üniversiteleri  Türk Bilim Adamı

Biz bu bahis oranlarini goz onune almayacagiz. Tahmin guclerine guvenenler icin bir bahis baslatiyoruz. Kazanan TEGV olacak. Ben bu isten anlarim diyen, kendisine guvenen ismini, ve tahminini yorumlara birakarak yarismamiza katilabilirler. Tahminleri yanlis cikanlar TEGV'e 10 YTL bagis yapmak zorunda olacaklar. Ben tahminimi iki gun onceden yaptim: cogunlugun aksine ben Erdogan Cumhurbaskani olacak diyorum. Sira sizde.

1 Yorum Var.:

Adsız dedi ki...

olmayacak diyorum 10ytl hazır.