Favori Ekonomi Yazarimi Degistirdim.

Bugun 25 Agustos. Son iki tahminimizde borsanin yonunu dogru bildik. Artik yanlis tahmin yapana kadar devam edecegiz. Borsa yarin da yukselisini surdurur mu? Hayir.

Simdi asil konumuza donelim. Benim favori yazarim Ugur Gurses idi ama ekonomideki son verilere ragmen karamsar durusunu degistirmedi. En son yazisinda "Bozuk Saat Roubini" lakapli ekonomistin resesyon W seklinde "seyredebilir" seklindeki yorumlarina yer verince bendeki itibarini kayubetti.

Onun bosalttigi yere son yazisinda Güven Sak'a nazik bir sekilde laf sokan Orhan Karaca yukseldi. Orhan Karaca'nin en sevdigimiz yani bir goruse angaje olmamasi ve gelen verileri carpitmadan analiz edebilmesidir. Simdi Blackberry'den bu mesaji yazdigim icin link koyamiyorum ama adamin blogunun adresini biliyorsunuz, gidin okuyun.

Komünizm nedir    iktisat Nedir  Devlet Üniversiteleri  Eğitim Nedir  Dejavu Nedir  Bilgi Nedir  Wifi Nedir    Teknoloji Nedir

Boylece benim artik Guven Sak'in "depresyon devam ediyor" seklindeki sacmalamalarina cevap vermeme de gerek kalmadi.

Bu arada borsanin onumuzdeki 12 ay icerisinde hangi seviyeye yukselecegi konusundaki fikrimi olusturdum. Merak edenler TEGV'e veya baska bir yere 10 TL bagis yaparak bunu ogrenebilirler. Yoksa gunluk tahminlerimle yetinmek zorunda kalirsiniz.

Bir okuyucumuz "siz de rdynk gibi borsanin 33 bine dusebilecegini dusunuyor musunuz" diye bir soru yoneltmis. Dunyaya goktasi carpar, borsa sifira da dusebilir, hersey olabilir. Ama bunun olmasi muhtemel mi diye sorarsaniz... Bence bunun olma olasiligi dusuk, o yuzden bahse girmek isteyen olursa buyursun.

0 Yorum Var.: