Reklam Veren Ariyorum

Biliyorsunuz Ekonomi Turk kitabımız (ekonomi nedir?) yakında piyasaya çıkacak. Kitabın içerisine tam sayfa reklam vermek isteyenler olabilir. Ben şimdiye kadar böyle bir uygulamayla karşılaşmadım ama sıcak bakıyorum. Yasadışı içerik taşımayan tam sayfa reklam veya ilanlarınızı $250 karşılığı kitabın ilk baskısına koyacağız. Bana sorarsanız kelepir fiyatına reklam veriyor olacaksınız. Eğer bu uygulama tutarsa ve kitap da diğer baskılara girerse ikinci baskiya da reklaminizi ucretsiz koyma fırsatı da tanıyorum.

Altın Yorumları    UNESCO Nedir    Sosyalizm Nedir  Forex Nedir    Fraktallar  Altın Oran Nedir

İlgileniyorsanız elinizi çabuk tutun, kitap Şubat başı gibi piyasaya çıkacak.


Ekonomi Türk

7 Yorum Var.:

hostrans dedi ki...

Dikkat edin de kitabınıza yan tarafta feldir feldir bayrağı dalgalanan "Kemalistler için kaçış rehberi" gibi bir reklam koymasınlar.Çok değerli bilgilerle dolu olduğuna inandığım kitabınızın objektifliği konusunda soru işaretleri oluşturabilir.Ama sitenizde boy gösteriyorlarsa
kitabınıza da girebilirler.

Ekonomiyi siyasetten arındırmak tabii ki hem mümkün değil hem de arzulanabilir bir şey değil.Ama indoktrine olmak farklı bir şey.

Nereden mi biliyorum ? Bunlara da ben bir "Yobazlara seyahat rehberi" hazırladım.Tabii ki basmadılar.Derin düşünce falan hikaye.Hedeflerinde Cumhuriyet var.Laik Cumhuriyet demedim,bizatihi ülkemle ilgili misyonları var.Tevdi edenleri de tahmin etmek güç değil.

Kitabınızı merakla bekliyoruz.

miglate dedi ki...

hostrans, herhalde ilgili konudaki yorumlar binleri bulunca kapanmış olmalı ki düşüncelerini burada dile getirdin :D

Blog Sahibi dedi ki...

Sayin hostrans,

Siz de reklam verin, cok ucuza "yobazlara seyahat rehberi" reklaminizi onlarin reklaminin karsi tarafinda 2 hafta sureyle yapayim.

hostrans dedi ki...

Sn miglate,benim yorumumdan sonra gelen yorumları yayınladılar.Çok fazla dert değil ancak darbelere falan karşı mücadele veriyorlar da o bakımdan ne kadar demakratlar anlaşılmış oldu,yoksa yorumu yayınlanmayınca sinirlenenlerden değilim.Reklamlarını burda görmeseydim gidip okumazdım zaten.

Sn Ekonomix burada mesele kimin sesinin ne kadar çok çıktığı değil.Bir serbest piyasa ekonomistinin ne ölçüde politik kavgaların içinde olabileceği.Parlak kariyerinizde bunun dozunu ayarlamak tabii ki size kalmış birşey.

Şu anda iş hayatının içinde olup da ürün veya hizmetimin reklamını düşünseydim hemen kitabınızı tercih ederdim.Ancak bu sıralar okumakla yetineceğim..

syzer dedi ki...

ben 5000$dolar verip kendi resmimi koydurmayı planlıyorum.Alttada tek rakibim abramoviç yazacak.

Hüseyin MEÇO dedi ki...

ekonomix hocam yanlış anlamayın.reklamla ilgili aklıma bir şey geldi kısaca anlatmak istiyorum.sizin bu reklam işiniz elbette çok farklı.yinede yanlış anlamayın hani.

tarihini hatırlamıyorum dünya gazetesinde köşe yazarı yazmıştı.

amerikalı biri bir kitap yazmaya karar verir ve bizim gibi ülkelerin zenginlerine şahane kağıtlı bir mektup gönderir.bu işte yalnız türkiye yokmuş yani.ülkeler kalabalık.

şu matbaada basılacak olan kitapta isminizin geçmesini arzu ederseniz şu bankada şu hesaba 100 abd dolarını yatırın.dekontunu falanca adrese yollayın.adınızın geçtiği kitabı size yollayalım.

matbaa araştırılır.isimler banka hesapları adresler sorgulanır.yanlış eksik bir şey yok.ismimiz geçecekmiş 100 abd doları nedir ki.epey bir para abd ye gider.

kitaplar basılır.epey kalınca bir kitap arka sahifelerde isminiz hangi sayfada hangi satırda geçtini belirten frist.

kitap baştan sona 100 abd doları gönderenlerin isimleri ile doluymuş.

güzel bir kitap ortaya çıkmış.

Hüseyin MEÇO dedi ki...

kitabınızın ismini belirlediniz mi.