Tesvik/rusvet uzerine-yorumsuz

NTVMSNBC'de guzel bir tesaduf, hos bir enstantane olmus. ozet gibi!


Komünizm nedir    iktisat Nedir  Devlet Üniversiteleri  Eğitim Nedir  Dejavu Nedir  Bilgi Nedir  Wifi Nedir    Teknoloji Nedir

5 Yorum Var.:

KS dedi ki...

putin'in davranışı ile liberal görüşlerinizi nasıl bağdaştırdınızı geçiyorum. finansal krizde bankalara en çok çıkma yapan ülkelerden biri de rusya. tam rakamı bilmiyorum ama 50-80 milyar dolar arası rakamlardan sözediliyor. herhalde bu da bir tezat alıntıyı yapma amacınız açısından.

Unknown dedi ki...

teşvik paketi çıkarcağına petrol deki vergiyi düşürde herkese teşvik olsun.

M. Akif dedi ki...

Bence Erdoğan'ın başında ergenekon, askeriye, anayasa mahkemesi olmasa Putin'den çok daha fazlasını yapar.

tersaci dedi ki...

yorum yapmamistim zaten KS, ama putin'in davranisini dogru buldugum gibi bir sonuc cikiyorsa kesinlikle hatali olmus. M.Akif'e katiliyorum.

Pasha dedi ki...

http://www.brookings.edu/reports/2009/03_g20_stimulus_prasad.aspx?slideshow=1&slide=0

Brezilya ve Rusya'ya bakin. Bunlar stimulus icin devletin abuk subuk harcama yapmasini degil vergi indirimi yaparak kapitalin ozel sektorde kalmasini tercih etmisler.