2001 De Bile Boyle Kuculmedik

Turkiye'ye geldim, vucut kimyam bozuldu. Kendimi soyle 2-3 hafta daglara vurup normale donmeyi planliyorum. Bu kafayla yorum da yapilmaz, analiz de.

Bu sure zarfinda yorumlara ve sorulara cevap vermeyi dusunmuyorum. Hoscakalin.

Reeskont Nedir  Bütçe Nedir  Aritmetik Ortalama Nedir   Hisse Senedi Nedir   Bilanço Nedir   Akreditif Nedir  Tahvil Nedir    Broker Nedir    Portföy Nedir  Tutumluluk Nedir  Varlık Barışı Nedir  Evrim Teorisi Nedir  Reyting Nedir

6 Yorum Var.:

tekeli71 dedi ki...

HOŞ GELDİNİZ.

EEEE NE YAPALALIM BURASI TÜRKİYE İŞTE.

tekeli71 dedi ki...

2.çeyrek 1. çeyrek rakamlarına göre nispeten kdv,ötv indirimlerin etkisiyle iyi gelecektir.

beni esas korkutan 3.ve 4. çeyrek rakamları.
sizce 3.ve 4.nasıl gelir?

ahmet terzi dedi ki...

çok üzüldük yaaa. neden amaa. hey allahım yaa kardeşim beğenmiyorsan ülkeyi gel de talip ol bişeyleri düzeltmek için çaba sarf et. öyle kelimlerle şov yapma. sen yorum yapmayınca kimse ölmüyo 2. fazıl say da sen misin yoksa. bu ukalalık ne ne böyle.

Özkan D. dedi ki...

hocam geçmiş olsun- hava değişimindendir-normaldir.
sağlıcakla kalın.

finans kariyer

veterantrader dedi ki...

Ahmet Terzi,
Begenmiyorsan okuma kardesim.. Nereden bakarsan bak, bu blogda bir emek sarfediliyor; benim de blogda katilmadigim, eksik buldugum seyler oluyor ama genel anlamda bircok konuda da aydinlatici seyler var..
Bu arada Fazil Say Turkiye'nin en buyuk degerlerinden biridir bana gore, onun da en azindan emegine saygi duyman lazim..

ahmet terzi dedi ki...

veterantrader;
Üstat biz kimsenin emeğine saygısızlık yapmayız. Ancak kimse siyasi görüşlerinden dolayı bu ülkeye laf atmamalıdır. hayatımda en nefret ettiğim laf "burası Türkiye, burada olur kardeşim"dir. Türkiye' de olmayan ama geldiğinde de siyasi görüşlerini öne çıkararak ülkeye hakaret eden insanlara tahammül edemiyorum. Fazıl SAY konusunda; kendini halkın üzerinde gören insanlara sadece gülüyorum. Fazıl say Dünyanın değil Türkiye'nin en iyi en iyi piyanisttidir o kadar. Ancak bu insanların halkın gözünde kredilerinin sonsuz olmadıklarını bilmeleri gerekiyor.
Saygılarımla...