Is Firsati: Korsan CD ve Kitap

Gecen gazetede gordum, Istanbul Emniyet Muduru Cerrah korsan CD satanlara yonelik bir operasyon duzenlemis, bunun propagandasini yapmak uzere basin toplantisi ayarlamis ama davet ettigi sanatcilar gelmeyince de adamlara bir kufur etmedigi kalmis. Gelmezlerse kendileri kaybeder, biz mi bu isin pesinden kosturacagiz mealine gelen laflar etmis.

Insanlar gorevlerini yaptiklari icin alkis bekler oldu. Sanki babasinin hayrina yapiyor, devletin memurusun, gorevin karsiligi para aliyorsun. Vazifendir, yapacaksin tabii. Kendini vatan ugruna canini veren tuyu yeni yeni bitmeye baslayan askerlerimizden saniyor.

Altın Yorumları    UNESCO Nedir    Sosyalizm Nedir  Forex Nedir    Fraktallar  Altın Oran Nedir

Neyse konumuz korsan satislar. Gecenlerde Ferdi Tayfur'du galiba " biz eskiden korsan kasetten sikayet ederdik, internet turedi eski gunleri mumla ariyoruz" gibisinden dogru bir ifade kullandi. Bu isler yakinmakla cozulmuyor, emniyet teskilati da bu islere goz yumuyor. O zaman cozum nedir?

Malumunuz, ben de bugunlerde bir kitap uzerinde calisiyorum. Kendi kendime gelin guvey olmayayim da diyelim ki benim kitap cok tutuldu ve korsancilarin da ilgisini cekti. Bu konuda ne yapabilirim.

Bir cok kisi issizlikten sikayet ediyor. Ben de onlarin problemine bir nebze care olayim diye su cozumu gelistirdim. Hayir, benim kitabin korsanini cikarip satmasinlar, o degil. Cozum su:

Kitaba reklam ve sponsor almak istiyorum. Hem kitabin basinda sponsorlar listesi yayinlayabilirim, hem yazilarin arasinda reklam girerek sponsorlarin mesajini iletebilirim hem de sizin sunacaginiz baska turlu bir reklam onerisini goz onune alabilirim. Yaratici olun. Ucret konusunda cok cekinmeyin, minimum 50 TL, duruma gore esneklik yaparim.

Bana reklamci getirecek kisilere yarattiklari gelirin yuzde 50'sini verecegim. Bos bos oturanlara duyurulur.

Nasil fikir?

5 Yorum Var.:

nihatturksever dedi ki...

Kurnazca :)!

Kadir dedi ki...

50 Tl!lik reklamın sayfası ve reklam ebatını söylerseniz seviniriz. Ayrıca bu kitabı sadece internette mi yayınlayacaksınız yoksa bir yayınevi ile anlaşp bastırmayı da düşünüyor musunuz ?

Dane dedi ki...

Ben icinden reklam gecen kitabi okumam.

DaesAgelmar dedi ki...

Sn Ekonomix
Güzel fikir ama Türkiye de bu vizyonu olan şirket yok gibi mi geliyor.

Blog Sahibi dedi ki...

Kadir,

50 TL'lik reklamla muhtemelen gazetelerde cikan 2 satirlik ilanlardan verebilirsiniz. Ya "Asagidaki paragraf size xxx sirketinin katkilariyla getirilmistir" ya da "Universite mezunundan ingilizce dersi, Tel:212-555 5555" turu bir ilan.

Dedim ya, hayal gucunuzu kullanin, biraz yaratici olun, hersyei benden beklemeyin.

Bu arada kitabi bir yayinevi vasitasiyla bastiriyorum, simdi adini vermeyeyim. Onlarin dagitim ve reklam kanalini kullanarak yola cikmak daha cazip geldi.