Kariyer Tavsiyesi Nereden Alabilirim

yazilarinizi ve sitenizi yakindan takip etmekteyim,temennim ulkemizde bu portallarin cogalmasi ve insanlarin duyarlilasmasidir.Ben ingilizce iktisat (iktisat nedir) bolumu ikinci sinif ogrencisiyim,kariyer ve planlamanin ne kadar onemli oldugunu son bir yildir farkindayim ve surekli kendimi gelistirmek birseyler katmak istiyorum finansa karsi ilgiliyim borsayi,guncel olaylari takip ediyor sanal ortamda borsa alim satimlari yapiyorum.Universiteden yeni mezunlarin forumlarina girip nabiz yokluyorum is bulamayanlarin cok buyuk kismi tecrubeslizkten yakinmaktalar maalesef, ben bu eksikligi kendimde universite yillarinda bir nebze de olsa gidermek istyorum kariyerim icin ufak ta olsa bir iki adim attim,onumuzdeki donemde anadolu universitesinin e-sertifika programlarina katilicam ve bankacilik ve sigortacilik alaninda 2 yillikta olsa ikinci univerisiteye basliyorum son olarak ise usa nin uyguladigi uluslararasi ogrenciler icin work and travel programina katildim uc bucuk ay usa de gorev aldim en azindan bir is tecrubem oldu ozgecmisime yazabildim ve staj basvrularinda birazcikda one ciktigimi farkedebiliyorum benim size sorum:bu programi tekrarlamamin bana bir artisi olur mu veya yerimde mi sayarim?B plani olarak ise Turkiyede bir finans ile ilgili bir kurumda staj yapmam mi benim icin daha verimli olur?Kariyer planimi uzun soluklu olarak hedefliyorum bu yuzde ince eleyip sik dokuyorum. SImdiden yorumlariniz ve ilginiz icin cok tesekkur ederim iyi calismalar dilerim...

Borsa Nasıl Oynanır  inovasyon nedir    Borsa Yorumları    Petrol Fiyatları    Standart Sapma

Benim cevabim:

b planiniz daha isabetli olur, bu arada bahsettigum sitelerden bir suru finans kitabi indirip okuyarak bilgi dagarciginizi genisletebilirsiniz.

2 Yorum Var.:

ulas dedi ki...

Finans alanında iş görmek isityorsan SPK lisanslama sınavını geçmen gerekiyor. Bence bu sınava ufak ufak çalış derim. Sınav zor bir sınavdır, 3000 kişiden sadece 30'u sınavı geçip sertifika alıyor. Sertifika, AB'ye uyum çerçevesinde isteniyor. Bir de finans kurumları iyi İngilizce istiyorlar. Bunalrı yaparsan şansın önemli ölçüde artar. Tabi bir de yazılı olamayan şartlar var memleketimde, ismi torpil. Ondan varsa ne yazık ki herşey daha kolay olur.

maveric dedi ki...

spk sinavi hakkinda ve getirileri hakkinda bi on bilgi topladim dediginiz gibi on plana cikma saNsim var ayni zamanda sinavin cok zor oldugu,genis kapsamli oldugunu da biliyorum simdiden kaynaklari edindim ve calismaya basladim.Ingilizcemin simdilik yeterli oldugunu dusunuyorum ingilizce iktisattayim yazlarida usa ye gidiyorum.mutlaka gunumuz turkiyesinde torpil cok onemli bunuda ne yazikki kullanmak gerekebilir ilginiz icin tesekkurler yorumlarinizi bekliyorum herkese iyi gunler