Transfer Teklifi

Merhabalar efendim. Daha dün bir blog açmıştım, bugün trasfer teklifi aldım, şimdi Ekonomi Turk'tayım. Küçük bir Anadolu takımından Fenerbahçe'ye (Ekonomix Galatasaray benzetmesi yapmış ama ben Fenerliyim arkadaş, Cimbom'da hayatta oynamam) gelmiş gibiyim. Umarım beni transfer edenleri mahçup etmem.

EFT Nedir?  Faşizm nedir?  Özel Üniversiteler  Devlet Üniversiteleri  Türk Bilim Adamı

7 Yorum Var.:

ahmet dedi ki...

Sıcak yuvamıza hoş geldin Ekodok. Sen ona aldırma, şaka yapmaya çalışıyor.

ekodok dedi ki...

Hoşbulduk Ahmet Bey. Hakkaten şakacı bir arkadaş. İyi anlaşacağız sanırım.

Adsız dedi ki...

Hosgeldin ekodok. Ekonomix ucretleri dusurmek icin transfer yapiyor. Seni bizim sendikaya alalim, emek'in yaninda ol. Kapitalistlerin oyununa gelme...

tugrul

Adsız dedi ki...

Yeni görevinin vatana ,millete ,ekonomistlere hayırlı olmasını ve köşe yazarlarının fazla hoşuna gitmemesini diliyoruz

Başarılar ,

iyifirma.blogspot.com

Adsız dedi ki...

başarılar dileriz,

siyaset yorumcusunu da bekliyoruz merakla,

şimdiden emekleriniz için teşekkürler

ozkan.D

Adsız dedi ki...

Hoş geldin Ekodok!

Özge

ekodok dedi ki...

Efendim herkese iyi dileklerinden dolayı teşekkür ederim. Bakalım, elimizden geleni yapacağız.