Cumhurbaskani Adayi Abdullah Gul

Yazinin icini sonra doldururuz. Bahislerin hesaplasma yeri olarak bu yaziyi kullanabiliriz. Benim tahminim de tutmadi, TEGV'e 10 YTL bagisi ben de soz verdigim uzere yapacagim. Diger tahmini tutmayan arkadaslar da bagis yaptikca mesaj atarlarsa iyi olur.

Sindirella Hikayesi  Tahvil Nedir  Gönüllü Çevreci Kuruluşlar  Çernobil Faciası  Türev Konu Anlatımı  Demokrasi Nedir    Yatırım Fonları

Simdilik ancak bu kadar vakit bulabildim, sonra devam ederiz.

11 Yorum Var.:

Adsız dedi ki...

Erdoğan demiştim, ben 3 gün içinde bağışımı yapacagım. Yeni cumhurbaşkanı hayırlı olsun!

tersaci dedi ki...

Ben de "TEGV kazandı" şeklinde başlık atacaktım. Üstelik benim tahminimden de bir gün önce açıklandı. Biri benim ne kadar bağış yapacağımı hesaplayıverirse mutlu olurum. Şu anda ben de aceleyle yazıyorum. Hayırlı olsun!

Adsız dedi ki...

Barış Bey sansürü kaldırın da görelim sizin tahminizi.

ahmet dedi ki...

Benim tahminim tutmuş gözüküyor. Söz verdiğim şekilde TEGV'e 100YTL bağış yapacağım.

a.çavuşoğlu

Adsız dedi ki...

İyi! Bermuda şeytan üçgeni tamamlandı! Herkese hayırlı olsun! Özellikle de kadınlara!

Özge

Adsız dedi ki...

Ben de yanilanlar arasindayim.. Sozumu tutacagim..

Gul benim icin Erdogan`a nazaran biraz daha kabul edilebilir bir isim... Ancak "paranoyami" surdurmeye devam ediyorum..

Adsız dedi ki...

Benim tahminim tuttu iktisatçı bir reis-i cumhur ile karsı karsıyayız (potansiyel). bu arada site yazarlarında hedef tutturma ortalaması düşük görünüyor acaba siyasi tahmin ekonomik tahminden daha mı zor ? bu da başka bir soru...

hayırlı olsun...

Adsız dedi ki...

umudum Gulun cumhurbaskanlıgını tum milleti kucaklayacak sekilde yorumlamasi..ve tarafsiz olmasi..suan halk ikiye bolunmeye calisiliyor..ben de hala kadrolasma konusunda paranoyak durumdayim..fakat sunu da sormadan gecemeyecegim..suan hukukcu kesilen ve 367'yi tartisan herkes..daha once akliniz nerdeydi..bu ulkede kimleri cumhurbaskani yaptik biz bir bakalim....daha parti ictuzugunu demokratik hale getirememis chpye mi kaldi demokrasi mucadelesi..sayin baykalin bugunku konusmasindan sunu ozetledim ben: nasilsa bu ulkede laiklere(oyle gecinenlere) gazi vererek gene meclise girer gene muhalefette kalirim..rahat rahat hazineden gelen paralarla luks binamda yasar giderim..yasasin muhalefet!..ben vatandas, uyanalim artik diyorum..

Adsız dedi ki...

Türkiye'de sivil demokrasiye gecisin ancak milli görüs marifetiyle kira döke yapilabiliyo olmasi ülke acisindan üzücü ve endise verici bir durum. Umarim bir yerlere toslamaz, kötünün iyisi bir rejim olan "demokrasi" icinde kalir (tekrar) totaliter sistemlere gecme araci ya da bahanesi haline gelmez. Acikcasi ben Cankaya'ya cikacak yumusak ve uzlasmaci uslubu Basbakanlik Konutunda görmeyi tercih ederdim. Keske tahminleriniz tutsaydi yani...

Adsız dedi ki...

simdi ne olur?
kısa dönemde sorun yok gibi gozukuyor, sanırım tek parti olarak yine AKP cikacak, siyasi istikrar bir rejim sorunu icerisinde yipratilmazsa saglanacak...
orta donemde kurumsal degisiklikler, sosyal guvenlik sorunu ve butce onemli...en buyuk sorunlardan biri de ikinci donemde akpnin ikame eksikligi nedeniyle artan oneminin siyasi bozulmalara yolsuzluklara ve bilimum pisliklere zemin hazırlayabilecek olması...ayrıca Merkez Bankasının bagimsizligi da sorunlu bir duruma gelebilir.

uzun donemde....salla...

Adsız dedi ki...

Cumhurbaskanligi sistemi islemez bir halde. Sorumlu degil ama yetkili, albeit kismen. Hangi @$@#$ kurdu bu sistemi? Alin iste, "sectirmek" ve "sectirmemek" konusunda tango'lar basladi. Ulusalcilar kendilerine benzer adami oraya koydurabilmek icin bu isleri baslattilar, ama demokrasi'nin 'd'sinden bahsetmek istiyorsan, eninde sonunda bu isi halka dayandiracaksin. Halka dayandirirsan da, gelecekler belli... ABD'de "redistricting"'i deli isi gibi goren etrafimda bir ben vardim, burada da Cumhurbaskanligi ve genel secim sistemi bana oyle geliyor.. Sistem degisikligi icin de bir kampanya mi baslatsak acaba? Gerci piyasaci arkadaslar bundan hosnut olmayabilir ama.. (Don't rock the boat)