Aöf Sınav Sonuçları

Aöf sınav sonuçları ne oldu diye merak ediyorsaniz bu konuda ziyaret etmeniz gereken en öncelikli sitenin Anadolu üniversitesinin sitesi olduğunu belirteyim. Verdiğim sitede Açık Öğretim Fakültesi sınav sonuçları, okul kayıtları, harç bilgileri, ders notları vb. bilgilere ulaşabilirsiniz. Ayrıca Sınav Giriş belgesini de buradan alabilir ve gerektiğinde adres değişikliklerini de buradan yaptırabilirsiniz.

Aöf Sınav Sonuçları ile ilgisi olmayan asagidaki yazilari okumayiniz:
Demokrasi Nedir  
Küresel ısınma Nedir 
Özel Üniversiteler   
Bilgisayar Nedir   
Teknoloji Nedir

3 Yorum Var.:

safas dedi ki...

hocam deniz baykalın meselesinde bu işte sıktı artık deme noktasına varmıştım ama bu sefer esprili geldi biraz, hoşuma gitti açıkçası nette insanların en çok aradığı konu hakkında kıda bir post ve gelsin hitler:)

Editor dedi ki...

Hit icin yazmadim bu yaziyi. Zaten gelse gelse 100 kisi gelir bu yaziyi okumak icin, Deniz Baykal yazilarini okumak icin 200 bin kisi gelmisti.

Bu yaziyi yazmamin sebebi yazinin altindaki 5 yaziya baglanti verip o yazilarin Google'daki siralamasini yukseltmekti. Google her 3 ayda bir pagerank sonuclarini guncelliyor, onumuzdeki gunlerde de guncelleyecek. O yuzden on siralara yukseltmek istedigim bu yazilara anasayfadan link veriyorum.

mr. brooks dedi ki...

google kendi sayfanızdan verilen linkleri önemsemiyor diye biliyorum..