Kapitalistin Aklı Cem Yılmaz'ı Yendi

Haber Star gazetesinden: "'Yahşi Batı' filmine resmi web sitesi kurmak isteyen Cem Yılmaz, tüm adresleri korsanların parsellediğini görünce büyük şok yaşadı.

Nükleer Nedir    Yatırım Fonları    Taksi Şöförü   VOB nedir?  IMF Nedir   Borsa Tüyoları  Borsa Nedir  Zaman Nedir  Pi Sayısı Nedir
'Yahşi Batı'da korsanlar, kovboylardan hızlı çıktı! Cem Yılmaz, 8 Ocak'ta vizyona girecek son filminin hazırlıklarını sürdürüyor. Sıra, internet sitesi kurmaya gelince ünlü komedyen büyük bir sürprizle karşılaştı: Web sitesi için düşündüğü bütün alternatif adreslerin internet korsanları tarafından alındığını, üstelik medyada yer alan fotoğrafları kullanarak yayına bile başladıklarını gördü.
Cem Yılmaz, şu sıralar her biri en az beş bin kişi tarafından tık'lanan www.yahsibati.com, www.yahsibati. com.tr, www.yahsibatifilm.com, www.yahsibatimovie.com, www.yahsibati.info, www.yahsibatifragman. com adlı adresler yerine alternatif isim arıyor."
Eee demekki kapitalizm iyi işliyor. Beyinler boş durmuyor :) Cem Yılmaz cephesinde ise organizasyon eksikliği görülüyor. İktisattaki yaparak öğrenmek (learning by doing) den kasıt tam olarak bu değil ama ona benzemiş. Bir iş yapıyorsunuz (film çekmek), piyasa size öğretiyor (daha filmin adını koydugun an kamuoyuna acıklamadan web sitesini kur ve hatta kamuoyuna da site üzerinden açıkla diye). Bizde de buna uygun bir soz vardı, "bir musibet, bin nasihatten iyidir" diye işte o!

4 Yorum Var.:

Özkan D. dedi ki...

aklıma gelse ben de alırdım, neden korsanlık olsun ki, yahsibati.com adresini almak için illa bu filmi çekmek mi lazım?
markalarda da böyle, kim önce tescil ederse o, cem yılmaz adresi alanlara değil danışmanlarına kızsın. hatta bi adrsi sahibinden satın alıp danışmanının maaşından kessin. reklamın iyisi kötüsü olmaz.

Hüseyin MEÇO dedi ki...

rdynk,
derler ki kervan yolda düzülür.artık o devirler bitti.
saygılarımla

Kadir dedi ki...

İtiraf ediyorum.
Yahsibati ile lgili haberi yemek yerken televizyonda izlemiştim.Yemekten kalkar kalkmaz hemen www.who.is sitesine baktım. Esasında alınabilecek us uzantılı domainler vardı. iyi bir seo ile iyi iş çıkarılırdı ama yahşi batı için ugraşmam dedim.

Özkan'a katılıyorum.Burası internet. Önce gelen alır.

gerçi cemyilmaz.com sanırım bir dava ile geri almıştı. bir de sabanci.com bir ara amerikada yaşayan sabancı adında bir türk şirketine aitti sabancı holding ondan geri dava ile mi aldı para ile mi aldı bilemiyorum.

Bu domain işinde çok para var. Geçenlerde Social.tv için 50.000 dolar verdi M.Serdal kuzuloğlu ama alamadı, daha yüksege gitti.

2000 lerde Sohbet.net domaini için 50.000 dolar verilmişti.

alem.com ismi şu aralar 34.000 Tl den alıcı bakıyor.

ben de açıklıyorum. BMW 1.16i siyah rengi veren entelektuel.com'u alır. :=)

Biz de blogumuzu entelektuel.org 'a taşırız.

AxeZen dedi ki...

Haberin tarihi 17 Eylül. Bugün 24 Eylül. www.yahsibati.com adresine baktim, sahibi fida film. Butun sponsorlarin linkleri de sayfada mevcut ve calisiyor. yahsibati.com.tr uzantili sayfa yok. Ya bu 1 hafta içinde sayfayı aldılar ki biraz zor ya da starın haberi kolpa???