Hosgeldin!

Hosgeldin!

Dogrusu bu.
Bir ara hic gelmeyeceginden korkmadim degil!

Ama
korktugum gerceklesmedi.

At izinin it izine karistigi bir dunyada
sindirilip yok edilmenden korktum.

Urkuttu beni
karanliklarin seni yutma olasiligi!

Reeskont Nedir  Bütçe Nedir  Aritmetik Ortalama Nedir   Hisse Senedi Nedir   Bilanço Nedir   Akreditif Nedir  Tahvil Nedir    Broker Nedir    Portföy Nedir  Tutumluluk Nedir  Varlık Barışı Nedir  Evrim Teorisi Nedir  Reyting Nedir

Cesur, durust, dogru, omurgali insanlarin cektigi sikintilari sen de cektin.
Daha da cekeceksin.

Ayni cesaretle, ayni omurgayla dimdik durdugun surece
Yalniz degilsin!

Uzun maceralardan sonra
Gelisinle agzimdan iki kelime cikti:
Korkulan olmadi.

Bu bir sevinc kaynagi sevinmesini bilenler icin.

Biliyorum ki
Umudunu kaybetmek uzere olan bir avuc insan da
Benzer seyler hissediyor.

Mucadeleni sonuna kadar destekliyorum!
Yeniden hosgeldin!


Ahmet Altan nihayet Taraf'a yazilari ile geri dondu.
Nokta'ya yapilanin Taraf'a yapilamamasi guzel bir gelisme.
Buyurun: Uzun maceralardan sonra...

0 Yorum Var.: