Anket


Resimde gorulen eve (ya da eve benzeyen seye) kac para verirsiniz?

Altın Yorumları    UNESCO Nedir    Sosyalizm Nedir  Forex Nedir    Fraktallar  Altın Oran Nedir

a) bes kurus vermem
b) 0-10,000 dolar
c) 10,000-20,000 dolar
d) 20,000-50,000 dolar
e) 50,000-100,000 dolar
f) >100,000 dolar ya da yok daha neler

15 Yorum Var.:

Pasha dedi ki...

Icinde yasamak icin mi, yoksa ileride satarim umuduyla mi aldigima gore degisir. Ama en az 500 dolar veririm. Baska blogta ayni soruyu sorup daha fazlasina satarim...

Keynesian006 dedi ki...

baslik anket olduguna gore, ben de katkida bulunmak isterim.
ama once bir hatta bir kac soru...
bu kelepire arsa da dahil mi, kac metrekare?
imar durumu nedir?
:))

Kubilay dedi ki...

Ben para vermezdim. O ne be? altından petrol çıkmadıkça, üstüne uzaylılar anten takmadıkça da pek değerlenecek gibi durmuyor. Tabi bu soru burada sorulduğuna göre insan bi kıllanıp "aslında 500 lira filan verilebilir" de diyesi gelmiyor değil.

Unknown dedi ki...

bu ev benim olsa 2-3 bin lira isterdim

pın dedi ki...

yaa bu eve paha biçilmeye çalışıldığına göre bi sebebi vardır diye düşünüyorum:S

milleplateaux dedi ki...

Lokasyon, lokasyon ve lokasyon diyorum. Yeri bilinmeyen eve paha bicilmez.

Kubilay dedi ki...

Barış, anlatsan da anlasak bu anket neden yapıldı... Merak ettik yaw.

Junior dedi ki...

lokasyon konusu onemli katiliyorum, hatta eger mobilize etme imkani varsa Leventte parkin ortasina bunu kurar ogle aralarinda kafa dinlemek ve hatta kestirmek icin bile kullanabiliriz. Benden bir 10 bin USD calisir.

Blog Sahibi dedi ki...

Bu soru sorulduguna gore sonucu ilginc olmali. Ben tahminimi yapayim.

Bu ev muhtemelen California'da bankadan $250,000 konut kredisi alinarak satin alinmistir. Krediyi alan hic bir odeme yapmamis, banka da eve el koymustur. Evi alip satan da parayi paylasmislardir.

Banka ise bu krediyi aninda Lehman Brothers'a veya Citibank'a satmistir. Citibank da komisyon alarak icinde bu evin de bulundugu karma bir finansal enstruman yaratmistir. Daha sonra S&P'ye giderek bu enstrumana AAA rating'ini almistir. Sonra da bunu aralarinda Ruslarin, Cinlilerin, Araplarin ve Avrupalilarin bulundugu yatirimcilara satmistir ama bu yatirimcilarin hic sesi solugu cikmamaktadir.

Citibank da salak gibi kendisi de bu enstrumanlardan satin almistir. Daha sonra devlet Citibank'a bedavadan para vererek kurtarir, Turkiye'deki uyaniklar da "bizim devlet de ekonomiyi kurtarsin" diyerek Tayyip'e gaz vermeye calisirlar. Tayyip cok gaza gelmez ama yine de vergi affi, yurtdisindaki sermayenin Turkiyeye getirilmesi gibi ahlaksizliklara da imza atmayi ihmal etmez.

Nasil tahmin?

Adsız dedi ki...

Nerde olduna bağlı olarak değişir.
İçinde ne olduğuna bağlı olark değişir.
Strateji ve nitelik meselesi. Herşey gözümüzle gördüğümüz değildir.

Kadir dedi ki...

Sarı lacivert olmasının bir manası olabilir mi ? Şahsen ihtiyacım yoksa hiç almam.

YALIN GECER dedi ki...

Enteresan bir soru ama güzel. Cevabıma gelince ben hemen fiyat biçmezdim, para vermeden önce biraz bilgi toplardım.
1) Evin içinde ne var?
2) Evin etrafındaki bir kaç emlakçıya gider kaç para edeceğini sorardım.
3) Esnaf'tan da (Bakkal, tesisatçı, kahvehane vs.) evle ilgili ek bilgi alırdım (hem emlakçıyı teyit ederdim hem de oranın dedikodusunu öğrenirdim :))

Ancak bu sorularımın yanıtını bulabilirsem bir fiyat biçebilirim...

syzer dedi ki...

evin altında petrol falan çıkıyorsa değeri yüksektir.Sanırım ev denize yakın biryerde.(sol taraf yeşillikve deniz gözüküyor).Sağ taraftada evler var.Bunlarda değeri artırır.hmm.Altındakıymetli maden yoksa b şıkkı, varsa f şıkkı :))
Ankara'da olsak melih beyle o evi saray yapardık:))

rdynk dedi ki...

Ekonomix'in yorumu hoşuma gitti, sanırım bu tarz birşey cıkacak altından, e o zmaan bize
f) >100,000 dolar ya da yok daha neler neeeeeeeeeleeeer demek dusuyor :)

Unknown dedi ki...

ortaya bişi atıp ortadan kaybolan bu yazar (ya da yazara benzeyen adama) ne yapmak istersiniz?

a) mahkemeye vermek
b) mafyaya havale etmek
c) gücü yettiğince bizzat dövmek
d) bırakın yaw kendi haline
e) ben bilmem ekonomix bilir