New York'ta Ev Kiralari Ne Kadar?

Yazi yazilali bayagi olmus ama ben yine de dikkatinizi cekeyim dedim. Turkishtime'dan Inan Dogan New York'taki ev kiralari uzerine bir yazi yazmis.

Demokrasi Nedir   Küresel ısınma Nedir  Özel Üniversiteler    Bilgisayar Nedir    Teknoloji Nedir

Yeri gelmisken soyleyeyim. Amerika'daki ev fiyatlari konusunda yaptigim tahminlerde oldukca cuvallamis olan ben yine de New York'taki ev fiyatlari hakkinda soylemis oldugum sozlerde ulke genelinde ev fiyatlarinin en tepe noktasindan itibaren %18 dustugu su gun itibariyle bile hakliyim. Manhattan'daki ev fiyatlari hala dusmemekte direniyor. Hukumet finansal piyasalara mudahale etmese coktan buradaki fiyatlar da dusmus olurdu ama simdi acmayayim agzimi cok agir konusacagim yoksa!!

3 Yorum Var.:

Triblanka dedi ki...

İnan doğanın yazdığı yazı çok ilgimi çekti gerçekten ABD nin iyi politakalarından biridir.
Bence Türkiyede böle Kira politikası olmalı.

Unknown dedi ki...

Linkteki yazı kaybolmuş, nereden bulacağız?

Blog Sahibi dedi ki...

Ucretli yayinlarin da boyle bir sorunu var, genellikle iceriklerini bedava vermiyorlar, verdikleri zaman da gecici bir sure icin veriyorlar.

Ben de baktim, yazi kaldirilmis.