Warren Buffett Kimdir, Nasil Yatirim Yapar, Ne Dusunuyor?

Warren Buffett her sene yatirimcilarina hitaben bir mektup yazar. Bu mektupta hem sirketlerin performansindan hem de genel gidisattan bahseder. Warren Buffett kimdir, nasil yatirim yapar, en son piyasalar hakkinda ne dusunuyor diye dusunen ve yatirimlar konusuna ilgi duyan herkesin okumasi gerek diye dusunuyorum. Eski sayilarina da ayni websitesinden ulasabilirsiniz.

Bütçe Nedir    iktisat Nedir    Borsa Yorumları    Kredi Faiz Oranları    Türkiyede Ödenen Vergiler, Vergi Türleri

8 Yorum Var.:

Adsız dedi ki...

Bu adamin espirili ve durust yazis stili cok hosuma gidiyor. Herseyi modelleyen kafa yapisina da hayranim..

Berkshire Hathaway`in bir hissesi 100bin dolar civarinda gezmese ve Munger Buffett ikilisinin yaslari bu kadar ilerlememis olsa, tum parami onlara yatirirdim..

Cok merak ediyorum, bu ikili cekildikten sonra kalanlar ayni performansi devam ettirebilecek mi?

Saygilar
L.A

veritas dedi ki...

Buffet'in kendi yeine bir CEO baktigini soyluyordu dun CNN'de.

Buffet'in artik yurtdisinda da yatirim olanaklari pesinde oldugu biliniyor. Israil'de bir firmaya ortak olmustu gecen yil icerisinde. Bu firmanin sahibinin Buffet'a mektup (dikkat email degil) yazarak boyle bir birlikteligi teklif ettigini soylemisti bir yorumcuda. Bence Farkli isler yapan orta buyuklukteki Turk sirkerleri boyle bir imkan kovalamalilar.

Adsız dedi ki...

Bu yoğunlukta İlk 7 sayfasını okuyabildim! Ama gerçekten tarz süper! Fazla kasmadan zekayı kullanmak! Varmıdır şirketlerindne birinde elaman açığı filan?? Anyway sayfa 7 nin başında varsa devri aday hemen beni arayın demekte! Gündüz gece fark etmiyormuşşş! Bana bi de telefonunu bulursanız bu iş halloldu!

Adsız dedi ki...

Madame ,
iş arıyorsanız bu günkü milliyet de ,bu konuda bir ilan var
bkz.osman ulagay'ın köşesi firma adı ise ferrari

iyifirma.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Monsieur,


Sabah okumuştum!!

Ferrari de çalışmak isterim tabe! Bir adet Formula 1 manyağı da olarak fevkalade olurdu!! O listede bi adet Portekiz ve bir adet de Yunan firması var! Bu 3 akdeniz ülkesinden birinde seve seve çalışırım! Siz bana içerden tanıdık var mı onu söyleyin:))

Özge

Adsız dedi ki...

ailecek hayranıyız

Adsız dedi ki...

Ailecek hayran olduğunuz ne ola??

Buffet?? Ferrari? Formula 1?? me??

ok! just kidding!

Ozge

Adsız dedi ki...

Türk şirketleri önemli işler kovalamaktan böyle basit işlere vakit ayıramazlar maalesef

iyifirma.blogspot.com