Ihracata Bir Uzman Bakisi

Sevgili TEPAV calisanlari,

Yaa kardesim ne diye boyle gereksiz islerle ugrasiyorsunuz. Yuksek faiz, dusuk kur de gec. Kime ne yukselen yildizlardan, dusen elmalardan?

Sindirella Hikayesi  Tahvil Nedir  Gönüllü Çevreci Kuruluşlar  Çernobil Faciası  Türev Konu Anlatımı







Kaynak:
Recent Developments in the Turkish Economy
Tepav Direktör Güven Sak, Eylül 08 2006

1 Yorum Var.:

Adsız dedi ki...

inanın ki ben fırsat bulsaydım uslubunuz mükemmel diyecektim .zaten bu zamana kadar ne şış yansın ne kebab diyerek birseyleri halletmeye calıştık ama tabıkı doğru gıden işleri bile doğru gıtmesı işlerine gitmeyen buyukler tarafından bunlarda yıllardır halledılmıyo cunku t.c boyle buyuyecekmış onlara gore:)),bizide kandırmalarına göre.İKTİSAT mezunu ve bı seye sap olamamış bırısı olarak ınankı ben den deıl dayım yok.ekonomı okuduğuma sızı okuyunca utanıyorum bır sey bılmıyorum hıc bır sey...saygılar