Deniz Baykal’ın Görüntüleri Metacafe-Youtube Videosu

Deniz Baykal’ın görüntüleri metacafe-youtube sitesinde değişik kereler yüklendi ve yüklenmesinin ardından saatler geçmeden site yönetimi tarafından kaldırıldı. En son kontrol ettiğimizde metacafe sitesinde Deniz Baykal’a ait şu görüntüler vardı. Eğer bu video görüntüleri kaldırılmamışsa verdiğimiz linkten izleyebilirsiniz.

Videoyu izledikten sonra yan tarafa koydugumuz Deniz Baykal Videosu Sahte mi Gercek mi anketine de katilmanizi bekliyoruz.

Bunun haricinde youtube’a ara ara konulan görüntülere de aşağıya koyduğumuz yazılarımızdan erişebilirsiniz:

Deniz Baykal Nesrin Baytok Seks Görüntüleri
Deniz Baykal’ın Seks Videosu Görüntüsünü Kim Toronto’dan Yükledi?
Deniz Baykal ile Seks Skandalına Adı Karışan Nesrin Baytok Kimdir?
Nesrin Baytok ve Deniz Baykal Video Seks Skandalı Görüntüsünü Hemen Izle
Deniz Baykal Sex Kasedi Video Izle
Deniz Baykal Skandal Kaset Izle
Deniz Baykal Kaset Skandalı Son Gelişmeler

3 Yorum Var.:

Yavuz Karaburun dedi ki...

Merhaba,

kitabınızı almaktan vazgeçeceğim neredeyse.

İyi akşamlar.

akaa dedi ki...

ben vazgeçtim bile bu kadar da olmaz ki ama

Blog Sahibi dedi ki...

Ev mi aliyorsunuz, uzun vadeli yatirim mi yapiyorsunuz? Alt tarafi 10 liralik bir kitap ya, simdiye kadar neden almadiniz? Bir ayda tanisan bir suru kisi evlilik karari veriyor!

Blogun sonunu ben de hayirli gormuyorum, insallah devretmeyip keske kapatsaydim demem bir gun.