Bilinmeyen Numaralar

Son dönemlerde televizyonlarda dakika değil saniye başı dönen bilinmeyen numaralar servisi veren firma reklamlarından bana gına geldi. Merak edip, bu bilinmeyen numara hizmeti verenlerin tarifelerine bakayım dedim. Bulduklarım aşağıda ama esas önemli olan bulamadıklarım. Bu firmalar yönlendirme hizmeti de veriyorlar ama buna dair ücretlendirme bilgilerini tarife ve ücretler bölümünde göremedim. Bunları bilenler varsa ve paylaşırlarsa sevinirim.

İşte tüm vergiler dahil tarifeler:

11880 TT 1,11/dk, GSM 1,19/dk.

11824 TT 0,98 TL/dk. GSM 1,24/dk.

11818 TT 0,96 TL/dk.
FATURALI AVEA 1,17/dk., VODAFONE 1,06 TL/dk., TURKCELL 1,17/dk.
KONTÖRLÜ Vodafone 1,20 Tl/dk. diğerleri faturalı ile aynı

11811 Tarifelere göre değişen ücretlendirmeler için buraya bakın.

Bilinmeyen numaraları en son ne zaman aradığımı hiç hatırlamıyorum ama anlaşılan arayan çok ve bu yüzden de kıyasıya bir rekabet var. Internet sağolsun, benim işimi görüyor.

Son zamanlarda beğendiğim şu yazıları okumanızı öneriyorum:

Altın Oran Nedir?

İbrahim Turhan ve IMF

Gözaltı Pazarı Nedir?

0 Yorum Var.: