TEGV ve kredi kartı ile bağış

Bir okurumuz mesaj yazmis:

Merhabalar,
Blog'unuzu olabildiğince yoğun bir ilgiyle izleyen arkadaşlarımdan aldığım bilgiye göre insanları TEGV'e bağış yapmaya motive eden tutumunuz beni de TEGV'in 2 buçuk yıllık bir gönüllüsü olarak çok sevindirdi ve çok yaratıcı buldum. Sizleri tebrik etmek isterim. Bugün www.tegv.org adresinde, Bağışçımız Olun başlığı altında, Şartsız Bağış Yöntemleri açıldığında( aşağıdaki Devam>> yazısına tıklandığında) Kredi Kartı ile Bağış kabul etmeye başladıklarını da gördüm, insanların böylece daha kolay bağış yaparak aydınlık bir Türkiye için daha fazla destek bulabileceğimizi düşünüyorum. Sizlerle paylaşmak istedim.
Çalışmalarınızın başarısının hep sürmesi dileği ile...

Borsa Nasıl Oynanır  inovasyon nedir    Borsa Yorumları    Petrol Fiyatları    Bilgisayar Nedir

Ben aslinda ne bekledigimi soyleyeyim. Bundan sonra insanlari TEGV'e bagis yapmaya cok zorlamayacagim. Benim beklentim insanlarin egitim gonullusu olmasi. Ozellikle genclerin. Ha maddi durumunuz iyidir, egitim gonullusu olacak vaktiniz de yoktur o zaman bagis yapin. Ama Hz. Muhammed ne demis: Bir egitim gonullusu 100 bagisciya bedeldir.

Not: Hz. Muhammed boyle dememis de olabilir, ama hep baska kose yazarlari mi kendi amaclarina hizmet eden sozleri onemli kisilerin agzindan soylenmis gibi topluma yansitacaklar. Biraz da biz uckagit yapalim :)

1 Yorum Var.:

Hüseyin MEÇO dedi ki...

1977 yazın kempo karate de eğitim alırken ustam şöyle demişti.

iyi insanlarla arkadaş ol iyi insanlar çoğalsın. yada.

kötü insanlarlar arkadaş olursan kötü insanlar çoğalır demişti.

ustam bir eğitim gönüllüsüydü.
ben ise çok fazla iyi insan oldum.
bu memlekette iyi insan olmak hakikaten zor mesele.kasten,bilerek,isterek,bilinçle,yaşarak iyi insan olmak.
birde iyi insan olarak kalabilmek dahada zor.şimdi zoru severim diyeceğim güleceksiniz.

zor insan değilimde iyi insanım.
daha dikkatliyim.yanımdakilerin kusurlarını örterim.onlar için yaşar sanki onlar için varım.

bir iyilik için veya iyi bir söz için ne gerekirse yaptığım bilinir.
hani iyilik için çiğ balık bile yedim.1985 ayazağa da.
bir kelime öğretin 40 yıl köleniz olayım sözü günümüzde kıymetini kaybetti.diğer değerler gibi.

şimdi ise ekonomik sebebler herşeyin başı.çıban başı gibi duruyor.bir kesebilsem.

saygılarımla