Benim yazılarım... My Way

Evet bir önceki yazının yorumlar kısmını okuduysanız, Ekonomix’in yorumunu ve benim yanıtımı görmüşsünüzdür.

Demokrasi Nedir   Küresel ısınma Nedir  Özel Üniversiteler

Sayın okurlar yazılarımdan bir buket yaptım. Bu tür yazıları EkonomiTürk’te görmek istiyorsanız, yorumlarda fikrinizi belirtin.

Buyurun bakalım:

Total Money Makover Kitabı
Bu yazıda Dave Ramsey’in kitabını okuyup, kendi yorumlarımı yazdım.

İnsanımızın haftasonu eğlencesi: Alışveriş!

Semt Pazarları

Okur Mailleri
Bu yazı BES ile ilgili

Bütçe
Bu yazıda fazla birşey yok ama daha önceki seriye linkler vermişim. Bütçe yaparken esas önemli olanlar bence onlar.

Kredi kullanacaksanız bankalara dikkat edin!
Kredi almak konusunda kişisel deneyim paylaşımı

The Simple Dollar’dan bir kitap özeti: Your Money or Your Life
Bu da takip ettiğim bir blogda gördüğüm bir kitap özetini içeriyor.

16 Yorum Var.:

syzer dedi ki...

yazılar güzel.Bana faydalı geldi en azından.

neqx dedi ki...

link'teki yazilar hos. Tebrikler, bilhassa kitap ozetleri yuksek fayda saglayan hizmetler olarak degerlendirilebilir...

bu arada ekonomix'in adam cikarma konusunda ikinci bir defa daha dusunmesini tavsiye ederim. isten adam cikaran yoneticilerin kalp krizi gecirme olasiklari artiyormus diye okumustum bir kac yil once :-(

%10'lara cikabilecek bir issizlik senaryosunda hos bir durum degil, ne cikarilanlar, ne de cikaranlar acisindan...

Özkan D. dedi ki...

T'pol hanım yazılarınızı ben de uzun zamandır okuyor ve faydalanıyorum.
Teşekkürler.

SEİL dedi ki...

Sn Ekonomix

Sizin Demirel yada Demirel gibi düşünen zihniyetlerden ne farkın kaldı bana acıklarsan sevinirim.

Yani 3 yazar diyorsun kontenjan dışı bırak bu anketi yapacaksan dürüst ve adil olarak yap tüm yazar arkadaşları okuyucuların görüşüne göre degerlendirmeye koy

2009 perfonmasına bakacak olursak bana göre bu blogun bu kadar bayatlamasındaki tek sorumlu aslında siz oldugunu göreceksiniz 2009 yılına dair bir tane doyurucu ve piyasayı öngören yazınız olmadığını göreceksin.

Özkan D. dedi ki...

ekonomix hocam en eski müdavimlerden olarak yarından itibaren yemek tarifleri yayınlamanızı diliyorum, gerçekten doyurucu bulunabilir ve begenmeyen de okumaz..
anlamsız buluyorum ben bu ankete olan tepkileri..
yakında blog yazarları gaza gelip greve gidebilir.
herşeyi büyütmeyi abartmayı gerğinden fazla ciddiye almayı ne cok seven milletiz.

SEİL dedi ki...

Ukalalığın luzumu yok arkadaşım.

Sn. Ekonomix

Kalkar 2009 yılındaki perfonmasını ve yazılarını baştan kontrol eder ve ne kadar haklı oldugumuz ortaya çıkar mesela en kritik zamanlarda sırf blog boş kalmasın diye o kadar basit yazılar yazıldıki çalakalem yazılardı bunlar.

Ne demek istediğimi anlaman için arkadaşım Sn. Orhan Karaca'nın blogunu ziyaret edebilirsin.

Cuneyt Kazokoglu dedi ki...

Anlamadim ha "ne bu siddet bu celal". SEIL bir sekilde punduna getirip ekonomix'i sokakta falan bastirsa dövecek yani :o) Hayir bir taraftan gülmekten altima iseyecegim, diger taraftan "sanane birader?" olayi var ama adam öyle bir kaptirmis ki kendini catlayacak hiddetinden... :)))

Ne bicim milletiz ya, Allahim yarabbim...

Özkan D. dedi ki...

evet ben de cekinmiyo değilim beyefendiden/hanfendiden..

SEİL dedi ki...

Arkadaşım ben diyorumki lavazanlığın luzumu yok bugün için kac aydır bir yazı yazmayan yazarlar varken ve en basiti milletvekili dokunulmazlığı gibi yada enişte kayınco ahbaplığı gibi en basiti Barış diye bir yazar sırf eski yazar diye kontenjan dışı kalması bu beyefendinin yazılarında Türkiye demokrasisine laf edeceğine kendi içindeki özgürlük ve düşüncelerini tartmasını istiyorum.

Barışı burada tutan tek olgu Eski yazar olmasımı anketin amacı ne ekonomitürk blogunun iyice geriye gitmesi yani barış yada diger adı neyse eski yazarların olmasımı ekonomitürk cok okunanlar listesine atacak

Yalakanlığın ve Lavazanlığın luzumuda yok

Özkan D. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Özkan D. dedi ki...

arkadasım diye başlayıp yalaka diye biten dengesiz yorumunuzu size iade ediyorum, ve gülüyorum halinize..
aslında en güzeli ekonomix gibi yapıp cevap vermeye değmez bulmak sizin gibi agzından köpükler sacarak klavye tuslarına basıyo izlenimi veren okurlara..

işin ilginci ekonomix bir kaç yazarı cıkarsaydı anket yapmadan, bu kadar tepki olmayacağına eminim.
nokta.

syzer dedi ki...

benim favorim eko-mühendis.Adam yırtık dondan çıkmış gibi her yazıya muhalif:) yalnız kendi blog'undaki bir yazıya(hakan şükür ile ilgili olan)yorum yapayım dedim,kayıtlı olduğum halde anonim gibi görünmekteyim.Bi el atarsa sevinirim

tersaci dedi ki...

T'Pol, ben senin yazilarini guzel, ilginc ve faydali buluyorum. Sen gonderilmeyeceksin sanirim. Ama olur da oylamada bir yamukluk olursa, benim dokunulmazligim var benim sifremi kullanabilirsin:)

molgu dedi ki...

bence de Tpol'un yazıları güzel,
oldukça üretici,
ilgi alanı da çok geniş
eğer ilgi alanını biraz sınırlayabilirse bence cok daha faydalı olacaktır.

SEİL dedi ki...

Arkadaşım bu blogda Türkiye'deki demokrasi anlayışına onlarca eleştiri yazısı yazıldı şu an bu blogdaki yazar kadrosu arasında anket o eleştirdiğiniz Türkiyede'ki demokrasi düzeni gibi

Biraz rahat ve geniş olun bakıyorumda ne kadar cefalı savunucular yani sizler olsanızda olmasanızda ben eleştirimi yaparım.

Yaptıgım eleştirisel acıdan etik ve dogru nasıl sizin demokrasi anlayışınızda herkes eleştirilir bende kalkıp eleştirisel hakkımı kullancağım tabii

Investor dedi ki...

Sayın syzer sanırım yırtıkta olsa bir donunuz olmadığı için anonim görülmektesiniz.Şakşakcılık yapmayanlara bedava yırtık olmayan don veriyorlarmış.

Sonra bizim bloga kayıtlı bir şekilde yorum yapabilirsiniz.

Teşekkür ederim.