Parayi Veren Dudugu Calar Ne Demektir?

Sag ve sol sutunlarda goreceginiz uzere anket yapiyorum. Bu aralar birazcik bos zamanim var ve ekonomi uzerine bir kitap yazmayi dusunuyorum. Icerik olarak Ekonomi Turk'e biraz benzeyecek ama tabii ki parayi veren dudugu calacagi icin kaliteli bir duduk ortaya cikarmak istiyorum. O yuzden siz okuyucularimiz hakkinda biraz bilgi sahibi olmak istiyorum.

Ayrica vaktiniz varsa Ekonomi Turk'u neden okudugunuzu ve bizim yazacagimiz bir kitapda neleri gormek istediginizi (ister email ile isterse de) buraya yorum yazarak bize iletirseniz sevinirim. Simdiden tesekkur ederim.

Borsa Nasıl Oynanır  inovasyon nedir    Borsa Yorumları    Petrol Fiyatları    Bilgisayar Nedir

8 Yorum Var.:

Kadir dedi ki...

Öncelikle hayırlı olsun.
Kitabınızda bölümler çok uzun olmasın. Örnekler ağırlık olup, bunların sayısı çok, boyutu küçük olsun.
Örneğin Kurumsal yönetim dersinde Prof.Dr. Mustafa Aysan hocamızın kitabı daha önce basılmış fakat çok kötü bir basım. Yeni bir yayınevi ile falanda görüşmüş herkesin anlayacagı şekilde şirketlerin nasıl battığını falan yayınlasak daha çok satar. Geçri hocamız yayınevine falan hç telif almadan vermiş.
Kısa, bol örnekli, herkesi anlayacağı dilden olsun.
Bir de Türkiye'de Amerika hala bilinmiyen bir yer. Örneklerde Amerika ve Türkiye karşılaştırması da yaparsanız örneklerin arasında çok daha güzel olur.
Hocanın yeni kitabının kapağına öneri olarak. Amerikalılar şirket yönetmeyi bilmiyor, gibi bir cümle yazın hocam diye öneride bulundum. O da benzeri bir şey yazacagını falan söyledi.
Bir de ucuz olsun.40 tl ye falan kitap almaz biizm millet.

zgr dedi ki...

KOLAY GELSİN

hostrans dedi ki...

Ekonomi nin hangi konusunda.?Biraz detaylı bilgi verirseniz daha fazla fikir üretebiliriz..

Hüseyin MEÇO dedi ki...

hayırlısı olsun,
kitap yazmak güzel bir şey.ekonomi ile ilgili çok fazla kitap ve nice yazar var.bunlardan biride siz olursunuz.bizde alır okuruz.en son okuduğum kitap ismi latin amerika nın kesik damarları dır.bir anlamda ekonomi kitabıdır.iyi bir kitaptır.tavsiye etmek istedim.saygılarımla.

Kubilay dedi ki...

yakın zamanda freakonomics'i alıp okudum. boyutuyla, içeriğiyle öyle bir kitap türkiye'de çok iş yapar. freakonomics gibi de bir türkçe kitap adıyla güzel olur. ben de kitabınıza bir ad düşüneyim bu arada.

Mister No dedi ki...

Eğitim durumu seçeneklerinde niye ilkokul mezunu yok?

Kansoy dedi ki...

Bende "denememeler"`in dediği tarzda bir kitap yazılması taraftarıyım.Dünyada best seller olan stevend.levitt`in freakonomics`i,tim harford`un "the undercover economist"`i,thomas l. friedman`ın "the world is flat" tarzı kitaplar malesef Türkiye`de pek yok murat çokgezen hocanın "homoekonomikus"`u ve atilla yaylanın "iktisat ve hayat" kitapları kısmen bu kategoriye girsede derleme olduklarından diğerlerine nazarançok cılız kalıyorlar.

bu alanda kitap yazdınız yazdınız yazmazsanız pek yakında ben yazacam :)) artık sizde "takdim yazısı"`nı ya da "önsöz"`ünü yazarsınız :)

Kadir dedi ki...

http://www.iticu.edu.tr/duyurular/08-09-vakif-duyuru.pdf

Yüksek lisans ve doktora sahibi okurların dikkatine.