Insaat Calismasi Yapiyorum

Biraz bos zaman buldum. Blogun gorunumunu degistirmeye karar verdim. Bir kac gun yamuk yumuk goruntulere maruz birakacagim sizi. Sasirip da bilgisayarinizin ayarlariyla oynamayiniz.

Nükleer Nedir    Yatırım Fonları    Taksi Şöförü   VOB nedir?  IMF Nedir   Borsa Tüyoları  Borsa Nedir  Zaman Nedir  Pi Sayısı Nedir

4 Yorum Var.:

Kadir dedi ki...

http://www.ourblogtemplates.com/2008/10/xml-blogger-templates-newspaper.html

Sanki bu tema çok daha güzelmiş gibi.Yani ekonomiturk'e uyar gibime geliyor. Bu temayı begenip kullanacaksanız Yukarıdaki label'i footer kısmına indirseniz site biraz daha yukarı çıkmış olur daha güzel olur.

Blog Sahibi dedi ki...

Ben uc parcali template istiyorum ama.

hostrans dedi ki...

Ben de...:)

Mister No dedi ki...

İnşaat iyidir,ekonomiyi canlandırır. Sitenin görünümü iyi böyle.