500,000 Ziyaretci

20 Kasim 2006 tarihinden beri Ekonomi Turk'u ziyaret edenlerin cetelesini tutuyoruz. Az once baktim, rakam 499,886'ya ulasmis. Muhtemelen 1-2 saat sonra 500,000 ziyaretci rakamina ulasacagiz. 2 yilda yarim milyon kisi, fena rakam degil ama Hurriyetin websitesini 1 gunde bu kadar kisi ziyaret ediyor. Acaba ben de mi buraya "haber" kisvesi altinda ciplak kadin resmi koysam?!! Bir de AKP'ye takkiyeci diyorlar.

Borsa Nasıl Oynanır  inovasyon nedir    Borsa Yorumları    Petrol Fiyatları    Bilgisayar Nedir

Bloga katkida bulunan arkadaslara ve yorumlariyla destek olan okuyucularimiza bu vesileyle tesekkurlerimi sunuyorum.

14 Yorum Var.:

Junior dedi ki...

bence bu rakami artirmak icin yeni bir yarisma acabiliriz. Hedef de "Yazili basinda veya diger belirlenecek adreslerde ekonomiturk yazilarina en fazla atifta bulunulmasini saglamak" olabilir? Bircok kisi ekonomiturk ile deniz gokce sayesinde tanismisti ornegin?

tekeli71 dedi ki...

DURMAK YOK YOLA DEVAM.

Kubilay dedi ki...

Hayırlı olsun.

Kadir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kadir dedi ki...

Hayırlı olsun.
Blog'un 500.000. kullanıcısı olarak sizden hediye bekliyorum sayın EkonomiX.

http://frekans.googlepages.com/500000.JPG

Erdal dedi ki...

500.073 burdaaaa :)

Burak dedi ki...

Kriz çıktıktan sonra ziyaretçi sayısında ani bir artış olmuş mu? Bunu da paylaşırsanız iyi olur. Merak ettim şimdi.

Blog Sahibi dedi ki...

Ekim Kasim aylarinda ziyaretci sayisinda %60 artis oldu ama simdi normale dondu yine. Demek ki insanlar krize alistilar.

Kadir Bey, yorum saatinize bakarak sizin 500000. ziyaretci olmadiginizi belirledim, size hediye veremiyorum, kismet 1000000. ziyarete.

neqx dedi ki...

FYI: Deniz Gokce'nin sayesinde buradayim.

Kadir dedi ki...

http://frekans.googlepages.com/500000.JPG

bu resme bakarsanız 16:43 yazıyor.yorum ile bu saat arasındaki farkta bu resmi blogspot adresine yükleyemem bunun üzerine googlepages.com üzerindeki hosta yüklememden kaynaklandı.Bizde yalan yok.

Blog Sahibi dedi ki...

Saka yapiyorum Kadir Bey, baliklama atladiniz hemen. Ilk gonderdiginizde gordum.

Hüseyin MEÇO dedi ki...

iyi ki varsınız.birde junior haklı. bende sizleri deniz gökçe sayesinde tanıdım.
ülkemizde ekonomi yazarları bir hayli fazla ekonomi türk ü mutlaka biliyorlardır.yine de onlarla birlikte herkese 500.000 nci ziyaret hayırlı olsun.ellerinize sağlık.

Mister No dedi ki...

Çetele tutulmadan başlamadan önceki zamanlardan beri ekonomitürk'ü takip ediyorum. "500 bin kişi " doğru bir ifade değil gibi geldi. 20 Kasım 2006'dan bu yana geçen 796 günde ortalama iki ziyaret ile yaklaşık 1600 ziyaret şahsım tarafımdan yapılmış oluyor.
Tekeli bey benden uzun yaşam beklentisine sahip görünüyor. Durmak yok yola devam.

serdar dedi ki...

belki 500000. olmayabiliriz ama ekonomiturk ün genc takipcileri olarak biz de buralardayız..