Batan Geminin Mallari

Oncelikle Ekonomix’e ve EkonomiTurk’e tesekkurler. Bu guzel blogda yazmaktan mutluyum. Herkesin ya da en azindan birilerinin ilgisini cekecek bir seyler yazabilirsem ne mutlu bana. Hemen sunu soyleyeyim. Adima bakip profilim hakkinda bir ipucu cikarmaniz yaniltici olabilir. Merak edenler zaten profilime kolayca ulasabileceklerdir.
Hersey bir kac yil oncesinde EkonomiTurk bloguyla tanismamla basladi. Hatta sonrasinda ozenip bir blog da ben kurmustum. Sonrasinda pek yazamadim. Pek musteri de kazanamayinca, yarismayi firsat bilip, burada tezgah acmaya karar verdim. Bakalim iki ayda ne kazanacagiz? Umarim yazmaktan ve okumaktan hep beraber keyif aliriz.

Borsa Nasıl Oynanır  inovasyon nedir    Borsa Yorumları    Petrol Fiyatları    Standart Sapma

Gel vatandas!.. Batan geminin mallari bunnar!..
Bu arada yanciliktan okeye dorduncu olarak oturmaya transfer olan bir amator olarak herkese bol sans diliyorum.
Hadi bakalim… Tas calmak yasak..
Tabelayi tutan Ekonomix’e de guvenim sonsuz.

0 Yorum Var.: