Istese Ekonomi Doktorasi Bile Yapardi

bugun haberturk internet sitesinde bir haber vardi, akademik yasami degil sanati secen bogazicili bir iktisatci, funda kurtuldu hakkinda: tiklayin. bir aralar hidayet turkoglu'lu sprite reklami vardi. "ben ona iktisat falan yaz dedim", "istese atom muhendisi bile olabilirdi" gibi cumleler gecerdi icinde. o espriydi ama bu gercek. funda iktisat (iktisat nedir) yazdi, istese cok iyi iktisatci olurdu ama o muzigi secti.

haberin altinda yorumlar cesit cesit. genel olarak insanlar funda'nin secimini anlamamislar. bunu hafife alanlar oldugu gibi, bu karari sirf kisa yoldan para ve sohret arzusuna baglayanlar da olmus. tabii terbiyesiz insanlar da var; onlari kaale dahi almiyorum.

sahsen ben akilli, bilgili, kulturlu, aydin bir insanin sanatci olmak istemesinin nesi kotu anlamadim. etrafta sanatci diye dolanan ne idigi belirsiz, cumhuriyetin kurulus tarihini bile bilemeyen, yakin tarihimizden ve dunyadan bihaber insanlara fazla alistik biz herhalde. funda gibiler iyi ornek falan olurlar, neme lazim.

hadi reklamini da yapayim surada. funda kurtuldu'nun "yol ayrimi" adli albumu 14 mart'ta tum muzik marketlerde. israrla isteyiniz.

1 Yorum Var.:

Murat AYGEN dedi ki...

Genç kızımızı yürekten kutluyorum. İktisat iktisatçı olmak için falan değil, bir zevk olduğundan okunur. O üniversitede bu zevki ben de doyasıya yaşadım, tadı hala damağımda.. Kendisine seçtiği yeni yolunda başarılar dilerim.