Ekşi İktisat

Daha önce reklamı yapıldı mı bilmiyorum ama Ekşi İktisat diye bir blog var. Sanırım yazarı (dr dr jekyll) aynı zamanda ekşi sözlük'te de yazıyor (ya da yazıyormuş, emin değilim). Arada sırada bizde de yorum yapıyor diye biliyorum. Zaman Tutarsızlığı (Time Inconsistency) konusunda güzel bir yazı yazmış. Bu fırsatla buradan reklamını yapayım dedim. Sağ tarafta zaten linki var ama sol tarafta da reklamını yapalım. Bu kıyağımı da unutmasın(!) .

Hisse Yorumları   Küresel ısınma Karikatürleri  Pesimist Nedir?  Fraktal Nedir  Borsa Nasıl Oynanır  inovasyon nedir

Tabi reklam burada yapılınca "Soros tarafından desteklenen blog" olarak da anılabilir yakında. Bu da işin diğer tarafı. Umarım şikayetçi olmaz. (Iktisat nedir)

Not: Yeri gelmişken, patron (ekonomix) buradan okusun. Soros iki aydır maaşları yatırmadı. Ben de iki aydır ekonomi yazmıyorum, kendimi politikaya verdim. Yanlış anlaşılmasın(!)

2 Yorum Var.:

ekşi iktisat dedi ki...

Eyvallah hocam. Allah razi olsun. Soros'a da selam:)

demir dedi ki...

kesinlikle ben de çok faydalandım yazıdan ve ilgili linkten.emeğinize sağlık.devamını bekliyoruz.