CHP'nin seçim vaatleri

Bugünkü Radikal'de Uğur Gürses, seçime girecek partilerin bir ekonomi programı var mı diye soruyor. Diğerlerini bilmem ama CHP'nin varmış. Biz atlamışız fakat denemeler çok güzel yakalamış. CHP'nin "ayağı yere sağlam basan" seçim vaatleri işte burada. Levent Akkok'un yorumları gayet yerinde olduğu için biz ayrıca bir yorum yapma gereği duymuyoruz, gidip oraya bakın. Yalnız ben CHP'nin vaatleri mi ayağa daha yere sağlam basıyor yoksa Uzan'ınkiler mi tam karar veremedim. Bakalım siz ne diyeceksiniz. Bu arada CHP'nin vaatlerini açıklayan Oğuz Oyan da iktisat profesörüymüş. Yahu nedir bu yurdumdaki iktisat profesörlerinin hali. Bunlar bu fikirleriyle mi iktisat (Iktisat nedir) profesörü oluyorlar yoksa siyasete atılınca beyinleri evrim mi geçiriyor anlayamadım. Bir bilen varsa ne olur bizi de aydınlatsın...

Arbitraj Nedir    Broker Nedir    Altın Yorumları    Portföy Nedir    Petrol Fiyatları    Nükleer Santraller    Sosyalist Nedir

6 Yorum Var.:

Adsız dedi ki...

Amaninnnn... Cem uzan daha gercekci bence. En azindan Motorola'yi dolandirmayi beceren adam, kesin ABD'yi, AB'yi falan da dolandirir diye dusunuyor insan ama, CHP'nin aciklamalari da yenilir yutulur gibi degil. O kadar parayi nasil bulacaklarini ben cok merak ettim sahsen. Pekiyi simdi bakalim, AKP daha egitimli, ekonomik istikrari da saglayabildigini gosterdi ama ben onlarin felsefesini ve ideolojilerini sevmiyorum, onlara oy veremem. CHP demokrat ve laik ama ekonomi bilgileri 100 uzerinden - 327, onlara da oy verilmez. Agar ve Erkan Mumcu evlerden irak. MHP? AKP'den farki ne? GP yok olmaz... Meclis'e girecegini bilsem Dogu Perincek diyecegim... desem mi? N'apsam? Kime oy verecegiz biz simdi?

veritas dedi ki...

Sorunuzun cevabi AKP de sakli, eger yapmalari gereken degisimi becerebilirlerse (bir onceki yazida yazdim bunu), tek adres onlar olacaklardir. Yok beceremezlerse halimiz yaman diye dusunuyorum. O zamam Ekonomi Turk'e bol bol malzeme cikar...

Adsız dedi ki...

"Tütün, pamuk, şekerpancarı gibi
stratejik ürünlerde"
Olmaz itirazım var hıyar ve karpuzu saymamış.Düşünün memlekette hıyar yetişmezse biz bu lafları nasıl duyacağız bir daha,karpuz da kabuğundan dolayı stratejik yazın öküzlere yem meselesi.

dragut@gmail.com

Özkan D. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

yine de bizim Milliyetci Sıfır Partisine yetişemezler, çünkü biz bu parti olarak faizi sıfıra indirip, ödediğimiz faizin tamamını verimli alanlara yönlendireceğiz, CHP faizin sadece küçük bir kısmını indirip kullanacakmış!! pehh

Adsız dedi ki...

su faiz odemelerini bonus kart ile yapsak, biriken bonuslarla bu harcamalari finanse etsek,
ayrica kazandigimiz ucus milleri ile boyle ucuk onerilere yeni zemin hazirlasak