Capital Trust Blog

Ben yeni farkettim. Wazo & Wizo Strategic Partnership & Capital Trust Inc. diye bir blog var. Anladığım kadarıyla da dört kişi (wildboy, maheu, canadatepe, babadopoulos) tarafından hazırlanıyor. Bizim yazılarıa yazdıkları yorumlardan onları kısmen tanıyoruz. Ama düşüncelerini derli toplu bir şekilde sunmaya başlamaları da güzel olmuş. Ekonomiyi tarihle harmanlayarak güzel ve doyurucu yazılar yazıyorlar. Tavsiye ederim. Site yazarları biraz daha artarsa, kendilerine bir halı saha maçı teklif edeceğim. Alalım icabında ifadelerini.

Sindirella Hikayesi  Tahvil Nedir  Gönüllü Çevreci Kuruluşlar  Çernobil Faciası  Türev Konu Anlatımı

2 Yorum Var.:

adatopoulos dedi ki...

Maç yaparsak alırız aklınızı :) şaka maka yunanistandan yeni geldim, pek yazı yazamadım oradayken. Şimdi aynı hızla devam ediyorum.

adatopoulos dedi ki...

Ayrıca çok teşekkür ederim :) kendi blog'umda daha uzun teşekkür ettim ama buraya da yazayım dedim :)