Orhan Karaca Yazimi Calmis!!

Simdi basliga bakip da yaziyi yanlis anlayacak bir suru okuyucu olacak. O yuzden hemen aciklayayim, Orhan Karaca'nin gercek anlamda yazimi caldigi falan yok. Kafasi calisan bir kac ekonomistten biri olan Orhan Karaca Ekonomist dergisinde akli basinda cok guzel bir yazi yazmis. Ben de o yazida belirtilen gorusleri Turkishtime'daki kosemde Temmuz sayisi icin Haziran ortasinda yazmistim. Benzer dusunceleri ise Insider Monkey blogunda Nouriel Roubini'yi elestiren yazimda tekrardan dile getirdim.

Neyse Ingilizce bilmeyenler veya Turkishtime almayanlar Orhan Karaca'nin yazisi ile yetinsinler. Ekonomide gercekte neler oldugunu gorsunler:

İlk çeyrekte ekonomi yavaşladığı halde, petrol fiyatlarındaki artış yüzünden bunun cari açığa yansımasını görmedik. İkinci çeyrekte hem ekonomideki yavaşlamanın belirginleşmesi hem de nisan ayından sonra petrol fiyatlarındaki artışın durmasıyla cari açıktaki artışın da hız kestiğini göreceğiz.

Yazinin tamamini buradan okuyun.

1 Yorum Var.:

Orhan Karaca dedi ki...

Aman hocam, başlığı görünce ben bile irkildim.

Selamlar