İş Ilani

Ben de size Amerika'daki is ilanlarindan bir ornek vereyim:

Title: Quant Programmer/Analyst-PhD-0-2 yrs Work Experience
Employer: $4bil Multi-strategy Fund
Location: Greenwich, CT, United States
Posted: May 07CT.

multi-strategy fund is seeking PhD's from top universities in quantitative fields(mathematics,statistics, sciences, finance, or economics) with programming skills and 0-2 yrs work experience. Please send resume as MS Word Doc.

Manipülasyon Nedir   Küresel ısınma Karikatürleri  Türk Bilim Adamı  Liderlik Nedir?    Türkiyede Ödenen Vergiler, Vergi Türleri  Enformasyon Nedir    Slogan Nedir    Enflasyon Nedir    Nükleer Santraller  Devlet Nedir

Full details: http://jobs.phds.org/job/13833/4bil-multi-strategy-fund/quant-programmer-analyst

Sizce bu pozisyonda calisan birisi senede ne kadar kazaniyordur?

9 Yorum Var.:

T'Pol dedi ki...

55,000-65,000 USD?

Alakasi yok ama is Greenwich CT'daymış... Ben 1990-91 arası hemen yan komşusu Stamford CT'da oturmustum. Sonra, ise daha yakın diye Hartsdale, NY'a taşınmıştım. Greenwich muhteşem ve bir o kadar da pahali bir semtti. Bezmen'lerin de orada sonrada malikane satın aldıklarını duymuştum...

Junior dedi ki...

100K?

Erdal dedi ki...

Senin soruna senin sözlerinle cevap vereyim: "Ekonomi doktorasina 5 sene harcayip kazanacaginiz para senelik $75 bin civarindadir. Vergilerden sonra elinize $45 bin gecerse iyidir. Finans doktorasindan sonra $130 falan kazanirsiniz."

Kaynak :)

Unknown dedi ki...

Bu programmer/analyst demis, bu durumda 120K + Bonus alir. Modelci falan olursa 175K-200K + Bonus + kabiliyete gore pratikte harcanamayacak para, ama finans, ekonomi doktorasiyla olmaz, matematik, fizik olmasi vs. lazim. Soyle bir detay daha vereyim gecenlerde enerji / enerji derivativeleri uzerine benzer bir pozisyon icin bir dizi interview yaptim. Verdikleri para aylik net 3200 Eur gibi bisey. Bende carsamba pazarinda limon satarim daha cok para kazanirim dedim, almadim ;) Bu da avrupa dan ornek (kita avrupasi). ingiltere'de daha iyidir muhtemelen.

neqx dedi ki...

low 200s

T'Pol dedi ki...

Sevgili Ekonomix soyle artik kac para veriyorlarmis bu pozisyona?

Blog Sahibi dedi ki...

Aslina bakarsan piyasa en son ne durumda bilmiyorum ama tata'nin verdigi cevap dogru gibi. Yani base salary $150-$200 bin dolar arasinda, ayrica performansa bagli olarak base salary'nin %100-200'u kadar da bonus aliyorlar.

Toplamda Turkiye'de profesyonel futbol oynayanlarin ortalama kazancindan daha fazla kazaniyorlar anlayacaginiz.

Blog Sahibi dedi ki...

T'Pol

Bu arada senin verdigin cevap o kadar komik duruyor ki anlatamam, hehehehehe.

Damacana,

Benim o eski yazida verdigim rakamlar akademisyenlerin kazandiklari miktarlar.

T'Pol dedi ki...

Tecrubesiz deyince ne bileyim? Kriz de var diye dusunup, kotu sallamisim. Saglam paraymis dogrusu. O yetkinlikte bir adam memlekette ne is bulur, kac para alir onu merak ediyorum simdi de:)