Banner Yarismasi

Malum blogun gorunumunu degistiriyorum. Bu kapsamda kendim daha once cektigim resimden bir banner yaptim ama blogun konseptiyle pek uyusmuyor. Okuyucularimizdan yetenekli olanlari ekonomi ve finansla alakali bir banner hazirlayip gonderirlerse seve seve bloga koyacagim. Yalniz bannerda kullanilacak resimlerin copyright vs. turunden problemlerinin olmamasi lazim.

Nükleer Nedir    Yatırım Fonları    Taksi Şöförü   VOB nedir?  IMF Nedir   Borsa Tüyoları  Borsa Nedir  Zaman Nedir  Pi Sayısı Nedir

Bu arada blogun yeni goruntusunu nasil buldunuz?

6 Yorum Var.:

Alper Akalın dedi ki...

Harika olmuş, hitleri arttıracağından eminim bu dizaynın:)

Eski dizayn çok sıradan da olsa, site kendini okutturuyordu. Şimdi, bence her gün en az 1 hit benden:)

Başarılarınızın devamını dilerim..

Alper

www.3hhareketi.org

tekeli71 dedi ki...

GERÇEKTEN SÜPER OLMUŞ. ESKİ YAZILARA, DİĞER YAZILARA ULAŞMAK ŞİMDİ DAHA KOLAY.

BAŞARILAR.

Erdal dedi ki...

Geçen girdiğimde dünya haritası vardı, o iyiydi.

DaesAgelmar dedi ki...

Sn Ekonomix
Sitenin yeni tasarımı çok hoş olmuş. Ara sıra bu tip değişiklikler yazılan yazılarkadar ilgi çekmekte ve okunurluğu arttırıcı kolaylıkları da beraberinde getirmektedir. Umarım bu yeni tasarımla birlikte sizin ve değerli yazarların yazılarını daha sık okuma şansına erişiriz. Sizin ve diğer yazarların emek ve özverileri için çok teşekkür ederim.

hostrans dedi ki...

Konsept çok iyi.Banner burka imal eden afganlı bir tekstil firmasınınki gibi.Bağlantım yavaş olduğu için başka bir okurun free banner sitelerinden uygun banner göndereceğinden eminim.
Sağ taraftaki SON YORUMLAR kolonuna gerek yok.SÜREKLİ İZLEDİKLERİM de BLOGROLL içine alınabilir belki

Özkan D. dedi ki...

ilk acıldığından bu yana takip ediyorum bu blogu, ilk başta yadırgadım (ne demişler her değişim sancılıdır) ama cok güzel olmus ellerinize sağlık, bize içerik güzelliği de yetiyordu zaten.