Baybars Sezen (Yigit Bulut'un Gozunu Seveyim)

Bir okuyucumuz "Sayin Ekonomix, herkes hakkinda yazmissiniz niye Baybars Sezen hakkinda yazmiyorsunuz?" diye soruyor.

Baybars Sezen kim ya diye kendisine sordum, borsamatik diye bir sitenin adresini verdi. "Ustad" Baybars Sezen diye lanse etmisler, eski Nasdaq brokeriymis. Su yazisini okumaya basladim, cok cabaladim ama sonunu getiremedim. Yigit Bulut'un gozunu seveyim, ulkemde ne cevherler varmis da haberimiz yokmus. Bir anda "serbest piyasaya", "tuketici en dogrusunu bilir" teorisine olan butun inancimi yitirdim. Hickirdim, sendeledim, bacaklarim cozuldu. Gozlerim bulutlandi, basim one egildi. Yalan degil olamaz dedim, duymadin feryadimi. Bütün bu gördüklerim birer gercek degildi. Benim degilsin artik bosver unut adimi.

Ben de bundan sonra abuk sabuk yazi yazacagim, belki bize de bir kose verirler.

7 Yorum Var.:

şekerim dedi ki...

Demedim mi ben sana?Acayip etkileneceğini biliyordum.Adam aşmış bazı şeyleri..Kanat takmış zahir.Sen birde O'nu hadi cnbc-e
yi geç ama tgrthaber de çarşamba
akşamları ekonomi programı yapan
sunucu!! ile birarada dinleseydin
nutkun tutulurdu valla..

tunck. dedi ki...

Baybarsın tek derdi türkçeyi yeni öğrenmesi bence.Üstelik Ekonomix'in bu blogda dediklerinden farklı şeyler demiyor.
1.AB 'ye üyelik kesin
2.YTL deger kazanacak
3.Cari açık önemli değil
4.Türkiye ve ekonomisi iyi yolda
büyüme yukarı,enflasyon aşağı.
Slm
Tunc K.

şekerim dedi ki...

Tunç kardeş,

Ne diyeyim ben sana..?
1-Kesinlikle katılıyorum sana ama GÜLMEKTEN..
2-Bu ülkenin deniziyle bitmez kerizi..
3-aŞKın yetmez..şey..pardon! ..lın yetmez diyecektim..
4-Sepet sepet yumurta,sakın pörtföyünü bölüştürmeyi unutma..!

tunck. dedi ki...

bence sizin gibi lalelerde bitmez şekerim!
slm

şekerim dedi ki...

Mişli geçmiş zamanlarda köyün birinde garip bir hastalığa yakalanan bir adam varmış.Çalmadık
kapı gitmedik doktor bırakmamış.Şans bu ya ehline rastlayıp derdine bir derman bulamamış.Artık son çare uzaklardan gelen bir üfürükçünün
yanına gitmiş.Umut dünyası işte
anlatmış derdini.Kolay demiş bizimki.
-Git,şöyle besili kocaman bir
karakoç bul getir.Ben onu kesip
kanıyla sana muska yazarım,boynuna
tak.hiç çıkarma 6 aya kalmaz
iyileşirsin.
Adamda bir sevinç bir hayranlık
o gazla bi koşu kapmış gelmiş
en besili karakoçu.Bizimki kesmiş
koçu,yazmış muskayı göndermiş
adamı.Zaman bu ..su gibi akıp geçmiş.6 ay,7 ay,9 ay ..adamda
bir iyileşme yok.Dahada beter olmuş.Merakından
-Madem öleceğim.Acaba ne yazdı?
diye açmış okumuş muskayı.
Bizimki şöyle yazmış..
-KURBAN OLİM KARAKOÇUN ETİNE,
İYİ OLURSANDA ŞEYİME..
İYİ OLMAZSANDA ŞEYİME

tunck. dedi ki...

Hollandada bi zamanlar lale fiyatlarında şimdiki emlak gibi fiyatlarlar acaip yükselmiş öyle bir balon oluşmuşki lale fiyatları şişmişde şişmiş. Sonrada her zaman olan olmuş ve lalelerin balonları patlamış şekerim, aman balonlara dikkat merkez bankaları bu aralar dikkat etmiyorda.

Slm,
Tunc K.

şekerim dedi ki...

Sineklerin Efendisi

Boş laf varmı çuval çuval?
Sazanları güdüyormu B...'ın kaval?
Torunlar anlatıyormu dedelere
masal?
Falanlardan,filanlardan yaz
hele..!!
şekerim