Kayitdisi Azaliyor

Hukumetin yapmasi gereken en onemli islerin basinda kayitdisi ekonominin azaltilmasinin geldigini daha once belirtmistik. Hurriyet'in haberine gore kayitdisi calisanlarin orani %43.1'den %41.8'e dusurulmus. Dogru yolda atilmis ufak bir adim ama bu gelismeleri hizlandirmayi becerebilirsek daha iyi olacak.

Bugun 200 adet Garanti Bankasi hissesini 4.24 YTL'den aldim. Dogus Oto icin de alis emri verdim. Bu islemden once portfoyun %40'i sabit getirili kagitlardaydi, simdi bu oran %33'e dusmus durumda. Yakinda %30'un altina dusurebilirim.

Sindirella Hikayesi  Tahvil Nedir  Gönüllü Çevreci Kuruluşlar  Çernobil Faciası  Türev Konu Anlatımı

Ekonominin genel gidisi olumlu gorunuyor, ne zaman bir kriz ciksa hukumet populist davranislarina bir cekiduzen veriyor. Butcenin yilin ilk 7 ayinda fazla vermesi bunun bir gostergesi. Hukumetin yonetimi mukemmel olmasa da ben hala olasi alternatiflerden daha iyi oldugunu dusunuyorum.

0 Yorum Var.: