ISGYO Sattim

Elimdeki hisselerin bir kismini nakte cevirip borsa dustugu zaman daha ucuz fiyatlardan almak gibi bir stratejiyi test ediyorum. O yuzden bugun 200 adet ISGYO hissesini 3.44 YTL'den sattim. Daha once ASYAB'nin halka arzinda 330 adet hisse icin talepte bulundugumu belirtmistim. Planlanandan fazla talep geldigi icin bana sadece 7 hisse senedi sattilar (saka gibi). Neyse gelecek hafta bu 7 adet hisseyi de elimden cikaracagim. Toplamda 2500 YTL civarinda naktim var ve bunlari likit fonda dusuk faizlerden tasiyorum simdilik. Fiyatlar duserse AKBNK ve TEBNK almayi planliyorum.

Yani borsacilarin tabiriyle bugun kar realizasyonu yaptim, yakin bir gelecekte de tepki alimi yapmayi planliyorum. Adamlar bu terimleri nereden buluyor anlamiyorum, FORTS hisselerini satsaydim ne olacakti, zarar realizasyonu mu? Ya da borsa cikarken alis yapsaydim spekulatif alim mi? Gerci benim yapmayi planladigim alimlara tepki alimi denmezki, ortada bir impulse (tepki) yok, insanlarin hata yapip satmasini bekleyecegim. Dense dense pusu alimi denir.

0 Yorum Var.: