Whitney Tilson Netflix ve Open Table Hisselerini Aciga Satiyor

Yatirim yapmanin en kestirme yolu analizlerine guvendiginiz baska analistlerin buldugu sonuclari kullanarak yatirim yapmaktir. Benim Amerika'da begendigim hedge fon yoneticilerinin basinda David Einhorn gelir. Subat ayinda Ekonomi Turk 2 bloguna uye olan arkadaslara David Einhorn'un yaptigi islemleri taklit ederek Vodafone hisselerini yanilmiyorsam $21.40'dan satin aldigimi duyurmustum. Aradan 9 ay gecti ve bugun Vodafone hisseleri su an $27.57'den islem goruyor (arada bir yerlerde kar payi da dagitti). Yuzde kac kar yapmisim? Siz hesaplayin. Son dokuz ayda borsa endeksi pek fazla kazandirmadi Amerika'da bildiginiz uzere. O yuzden David Einhorn'u izleyerek iyi para kazanmisim.

Severek takip ettigim hedge fon yoneticilerinden bir tanesi de Whitney Tilson. Tilson bugun iki tane hisse hakkinda aciklamalarda bulundu. Ben bu hisseler hakkinda ne yapacagimi Ekonomi Turk 2 okuyucularina soyleyecegim. Siz Whitney Tilson'in ne dedigini asagidaki yazidan okuyabilirsiniz:

Whitney Tilson Is Short Opentable (OPEN) and Netflix (NFLX)

4 Yorum Var.:

çağatay dedi ki...

hocam eski bir takipçi olarak sitenin son hitlerini merak ediyorum.

Editor dedi ki...

Anlamadim Cagatay, hit derken neyi kastediyorsun?

çağatay dedi ki...

hocam ziyaretçi sayısı diyelim.

Editor dedi ki...

sag sutunda son 12 aya ait ziyaretci istatistiklerini gorebilirsin, bana sormana gerek yok.