Yazılarım Çalınıyor: R10.Net Sitesine Nasil Davetiye Alabilirim?

R10.Net sitesine nasil davetiye alabilirim diye dusunuyorsaniz ayni geminin icerisindeyiz. Dun arkadasin bir tanesi blogudan yazilarin calindigini ve bu konuda yardim istedigini belirten bir mesaj atmis. Ben de yardim elimi uzatmak icin bir yorum birakayim dedim ama uye olmadan olmuyormus, uye olmak icinse davet edilmek gerekiyormus. Ee, birisi artik bu yazidan sonra davet etsin beni artik.

Bu blogun yakin zamanda ustlendigi misyonlardan bir tanesi de internet uzerinden yapilan icerik hirsizliginin onune gecmektir. Bu konuda mahkeme mahkeme dolasacak, avukatlarin pesinden kosturacak birisini bulursam blogun reklam gelirlerinden (ve uyelerden topladigimiz paralardan) bu is icin onemli bir miktar harcama yapmak istiyorum. Calinan yazilar kendi blogumuzdan olmasa bile bu konuda harcama yapmaktan cekinmeyecegiz. Yaptigimiz harcamalarin karsiligi olarak da maddi bir beklentimiz olmayacak. Yeter ki siz bu islerin pesinden kosturacak kararliliga ve doberman azmine sahip olun.

Blog hirsizligi ile ilgili alakali yazilarimiz:
Bir Blog Hırsızlığının Anatomisi: Orhan Yasar Celik
Orhan Yasar Celik Hirsizlik Yapiyor
Orhan Yaşar Çelik'in İçerik Hırsızlığı

1 Yorum Var.:

Kadir dedi ki...

bayanmoda.net in tasarımı size de tanıdık gelmedi mi?

bakayım davetiye hakkım varsa size göndereyim.