Kirmizi Civa 25000 YTL

1950-1965 yillari arasinda yapilan Grundig marka Alman televizyonlarinin icerisinde kirmizi civa olduguna dair soylentiler dolasiyormus. Bu soylentiler dogru olabilir. Ben ellerinde kirmizi civa bulunan kisilerden tonunu 25000 YTL'ye almaya hazirim.

Civa ozellikle altin uretiminde ve eskiden sicaklik olcumunde kullanilan sivi bir metaldir. Aklima gelmisken ellerinde altin bulunan kisilerden de tonu 25000 YTL'ye altin aliyorum.

Ken Fisher Joel Greenblatt Bill Ackman Eddie Lampert David Einhorn Dan Loeb Lee Ainslie John Paulson Stephen Mandel David Dreman

Millet kafayi yemis yahu. Ne yalan soyleseniz inanan birileri cikiyor. Eskiden annem de her telefon konusmasinin ardindan telefonu kapatmadan uc defa sifira basip oyle kapatirdi. PTT'nin bize "bu ay hic konusma yapmamissiniz" dedigini ise hic hatirlamiyorum. Memleketin basindaki insanlari teget gecti yalanlariyla uyuturken ortalikta dolandiricilarin kol gezmesine sasmamak lazim. Bizim burada soyledigimiz laflar da hava civa!

Not: Teget gecti yazilarina burada son veriyorum. Bizde malzeme cok nasilsa. Mesela RTUK'un butcesi 143 milyonmus. Canlandirma paketi diye buna derim ben!

1 Yorum Var.:

Acttt dedi ki...

iyi fikir, nede olsa saçma sapan, boş beleş bi şey:D