Erdogan Turk Halkini Beyinsiz Yerine Koyuyor

Bir insanin gozunun icine baka baka ona nasil beyinsiz, gerizekali, salak dersiniz?

Tayyip Erdogan'dan ogrenin. Ulan su "teget gecti" meselesi beni de baymisken bu herif haaaaalaaaaaaa cikmis "Bu kriz bizi teğet geçecek demiştim, bundan rahatsız olanlar oldu. Ama ben ısrar ediyorum, bu kriz en az bizi etkileyecek. Teğet geçmek demek etkilemeyecek değildir, bir sürtünme payı olacak. Ama en az biz etkileneceğiz. " diyor.

Ken Fisher Joel Greenblatt Bill Ackman Eddie Lampert David Einhorn Dan Loeb Lee Ainslie John Paulson Stephen Mandel David Dreman

Erdogan'in yaptigi yorumlarin gercek dunyayla alakasi yok maalesef.

2 Yorum Var.:

Adsız dedi ki...

Erdogan bir siyasetçi ve siyasetin gereğini yapacak. Siyaset felsefesi ile siyaset bile ayrı şeyler iken (birisi mükemmeli arar, diğeri kötüler arasından daha az kötü olanı seçer) siyasetçiden tam doğruculuk ve akademisyen tutarlılığı beklemeyin.

Sizde yersiz bir Erdoğan fobisi görüyorum, boşuna sinirleniyorsunuz. Aynı Erdoğan'ın ekonomi kurmayları krizin teğet geçtiğini falan söylemiyorlar.

Bu tip fobik tavırlardan ziyade daha yaratıcı analizler bekliyoruz sizden.

Investor dedi ki...

İşsizlik mevsimsel açıklaması ise halkı beyinsizlikten çok öte kavramlara götürüyor.

Ben bir kavram bulamadım bundan öteye...